مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: واکسیناسیون اصحاب فرهنگ و هنر در این استان علیه کرونا با هماهنگی‌های لازم آغاز شد.
کد خبر: ۹۹۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ 01 September 2021
 

به گزارش تابناک سمنان فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: تزریق دُز اول واکسن کرونا به اصحاب فرهنگ و هنر استان سمنان با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ۲ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از دیروز آغاز شد.

او افزود: اسامی ۷۷۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر که عضو صندوق هنر و دارای هنرکارت هستند برای انجام واکسیناسیون علیه بیماری کرونا به دانشگاه‌های علوم پزشکی ارائه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: اصحاب فرهنگ و هنر در این استان بر اساس اعلام مراکز ذیربط می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌ها نسبت به تزریق دز اول واکسن کرونا اقدام کنند.

طبق هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و براساس سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون، هنرمندان بالای ۴۰ سال در مرحله اول تحت پوشش طرح واکسیناسیون قرار گرفته اند.

سه شهرستان آرادان، سرخه و میامی در استان سمنان در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان شاهرود، دامغان، سمنان، مهدیشهر و گرمسار در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار