رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: نوزاد دختری با کمک کارشناسان اورژانس ۱۱۵ شاهرود در میانه راه انتقال مادر به بیمارستان درون آمبولانس متولد شد.
کد خبر: ۹۹۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷ 31 August 2021

نوزاد دختر در آمبولانس اورژانس شاهرود متولد شد

 

به گزارش تابناک سمنان فرحناز جان محمدی افزود: لحظات پایانی شب گذشته به دنبال تماس مادر باردارِ  اهل روستای "بیدستان"  از دهستان طرود در جنوب شرق شاهرود با مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ شاهرود، بلافاصله نزدیکترین آمبولانس از پایگاه اورژانس جاده ای طرود به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ پس از انجام اقدامات درمانی ابتدایی بیمار را برای انتقال به مرکز درمانی آماده کردند. 

 رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با بیان اینکه  بعد از طی  ۱۵  کیلومتر، دردهای مادر باردار خبر از زایمان قریب الوقوع می داد ، تاکید کرد: با توقف آمبولانس در کنار جاده  کارشناسان اعزامی برای  تسهیل در فرایند زایمان، نوزاد دختر وارد عمل شدند.

جان محمدی ابراز داشت: مادر و نوزاد تحت مراقبت های درمانی، در صحت و سلامت کامل به درمانگاه طرود منتقل و سپس به بیمارستان بهار شاهرود اعزام شدند.

رییس اورژانس شاهرود اظهار داشت: کارشناسان  اعزامی به این ماموریت از پایگاه اورژانس طرود ، "امیرحسین باقری" و "محمد دلشاد" با راهنمایی های لازم پزشکی این تولد را در پرونده کاری خود ثبت  کردند. 

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۱۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار