با مرگ سه بیمار کرونایی و دو بیمار مشکوک به کرونا پنج خانواده دیگر در استان سمنان طی شبانه‌روز گذشته عزادار شدند.
کد خبر: ۹۹۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷ 02 September 2021

کرونا 5 خانواده سمنانی دیگر را عزادار کرد

 

 

به گزارش تابناک سمنان حبیب‌الله خجسته‌پور سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان  از وجود 673بستری مشکوک و مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های این استان خبر داد.

وی با اشاره به تلاش مدافعان سلامت برای کنترل این همه‌گیری در استان، اظهار کرد: تنها در شبانه روز گذشته 246 مبتلای قطعی دیگر در سطح استان شناسایی شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این در ۲۴ ساعت گذشته 199 مبتلای به کووید۱۹ نیز به صورت سرپایی در مناطق تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شناسایی شدند.

جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا تصریح کرد: در مجموع طی شبانه روز گذشته 353 نفر با ظن ابتلا به کووید19 به بیمارستان‌های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود مراجعه کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به ترخیص 74 بیمار کرونایی پس از کسب سلامتی در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در پذیرش و درمان مبتلایان احتمالی در بیمارستان‌های این استان وجود ندارد.

وی ضمن هشدار در خصوص تداوم شیوع کروناویروس در استان و کشور اضافه کرد: در شبانه روز گذشته 47 بیمار مثبت جدید در بخش کرونای بیمارستان های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود بستری شدند.

جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا دراستان بر لزوم همراهی شهروندان با مدافعان سلامت به منظور مقابله موثرتر با کروناویروس تاکید کرد و از عموم شهروندان استان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از حضور در هرگونه دورهمی و اجتماع پرهیز کرده و از این طریق به مدافعان سلامت در کنترل بیماری کمک کنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار