فرشید فلاح تاکید کرد؛
تابناک سمنان: فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: تبدیل شدن این استان به مرکز تولید محتوای دینی و ارزشی در کشور از راهبرد‌های این اداره کل است و تمام فعالیت‌ها حول این راهبرد برنامه‌ریزی می‌شود.
کد خبر: ۹۹۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 15 September 2021

تامین اعتبار ساخت تالار مرکزی سمنان/ در آینده نزدیک طرح آیات برگزار می شود

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست بررسی چگونگی اجرای دستورالعمل "الزامات ارتقای سواد فضای مجازی در حوزه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی" بیان کرد: برای رسیدن به اهداف تعیین شده در سال گذشته برنامه‌های متعددی در این استان برنامه ریزی و اجرا شد.

وی گفت: کمک به تسریع در صدور مجوز‌های مرتبط با فضای مجازی از جمله صدور ۳۸ مجوز فعالیت وبسایت آموزشی را از دیگر اقدامات در این خصوص است و توسعه آموزش‌های سواد رسانه‌ای در استان سمنان ضرورت دارد

فرشید فلاح برگزاری جشنواره ملی آیات ویژه فعالان قرآنی با محوریت مطبوعات و اطلاع رسانی، سوگواره مهر محرم، اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری با مشارکت هنرمندان و با نگاه به سیره اهل بیت (ع)، جشنواره ملی حضرت زینب (س) در موضوعات مختلف را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

فرشید فلاح اظهار داشت: در چهار ماهه اول امسال ۱۲۰ مورد مجوز رسمی توسط مرکز توسعه فرهنگ و هنر در استان سمنان ثبت شد.

فلاح خاطرنشان کرد: از کسب عنوان دوم این اداره کل در بخش عملکرد خبری استان‌ها در پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اختلاف دو دهم درصد با استان اول گروه خود در سال گذشته خبر داد.

وی با اشاره به اعلام عملکرد خبری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها در سال گذشته از سوی واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: فرهنگ و ارشاد سمنان سال ۹۹ با کسب ۹۳.۵ امتیاز در رتبه دوم استان‌های گروه سوم کشور قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه استان اول در این جدول با کسب ۹۳.۷ امتیاز بالاتر از سمنان قرار گرفته است افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان سال گذشته از نظر کمی ۲ هزار و ۱۲۷ خبر تولید و در سایت این اداره کل اطلاع رسانی کرد و این در حالی است که امتیاز سمنان از استان گروه اول (گیلان) نیم امتیاز بیشتر و نسبت به استان اول گروه دوم (ایلام) یک دهم درصد کمتر است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار