کرونا دشمن جسم و روان؛
تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بیماری کرونا بر سلامت روان افراد جامعه تاثیرات جبران ناپذیری میگذارد که نیازمند کنترل و پیشگیری است.
کد خبر: ۹۹۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ 31 August 2021
۱۰ چهره مشهوری که خودکشی کردند | شهرآرانیوز
 
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان ضمن اشاره به تاثیر بیماری کرونا بر روان افراد جامعه گفت: جلسات روانشناسی و روانکاوی برای مقابله با آسیب‌های روانی ناشی از بیماری کرونا برگزار می‌شود و علاوه بر آن خانواده‌ها نیز باید در جهت کاهش این آسیب مراقبت‌های لازم را انجام دهند.
وی اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده میزان خودکشی‌ها در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ افزایش یافت و این نشان دهنده آن است که باید این موضوع با حساسیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

حبیب الله خچسته پور در ادامه افزود: برخورد‌های لازم با عللی که امکان برخورد و کنترل دارد، انجام می‌شود.

خجسته پور با اشاره به طرح تقسیم کار ملی در جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: در این طرح آسیب‌های اجتماعی شناسایی و برای مقابله با هر آسیب اجتماعی یک دستگاه متولی و چند دستگاه همکار معرفی شده که ذیل کارگروه اجتماعی گروه‌های کاری را تشکیل می‌دهند و نتیجه را در کاگروه فرهنگی اجتماعی استان مطرح می‌کنند.

معاون استانداری سمنان همچنین درخاتمه عنوان کرد: طی بررسی‌های انجام شده یکی از راه‌هایی که منجبر به خودکشی موفق می‌شود، استفاده از قرص برنج است که تاکید شد گشت مشترک جهادکشاورزی سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی تشکیل دهند تا نظارت شود و با فروشندگان این محصول نیز برخورد جدی خواهد شد.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار