معاون بهداشت و درمان ناجا:
معاون بهداشت امداد ودرمان نیروی انتظامی کشور گفت: تمامی پرسنل ناجا علیه کرونا واکسیناسیون شده اند.
کد خبر: ۹۹۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 04 September 2021


به گزارش تابناک سمنان سردار محمدرضا حسینی معاون بهداشت، امداد و درمان نیروی انتظامی کشور در حاشیه آیین کلنگ زنی یگان پست امدادی در روستای مرزی سلطانی شهرستان ارومیه در گفتگو با خبرنگاران با بیان این که تمامی پرسنل این نیرو علیه کرونا واکسینه شده اند گفت:نیروی انتظامی دراجرای تمامی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در کشور حضور پررنگ و موثری داشته است.
وی اظهار داشت: از همان روز‌های آغازین شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور نیروی انتظامی وارد با به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و امکانات خود در آن شرایط بحرانی با اراده و انگیزه بالا برای خدمت رسانی به مردم وارد عرصه شد.

سردار حسینی با بیان ارائه خدمات ناجا به ۵۰۰ هزار بیمار مبتلا به کرونا در سطح کشور افزود: پرسنل و نیروی ناجا نیز همانند سایرین در خط مقدم پیشگیری و کنترل بیماری همه گیر کرونا بودند و خدمات ارزنده‌ای را برای خود و آحاد مردم ارائه داده اند.

معاون بهداشت امداد و درمان ناجا با اشاره به راه اندازی قرارگاه امام رضا (ع) ناجا برای مقابله و پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ گفت: همزمان با راه اندازی این قرارگاه در سطح کشور، ۹ بیمارستان و ۳۱ کلینیک با هزار و ۱۰۰ تخت آماده خدمت رسانی به نیرو‌های انتظامی و آحاد مردم بود.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار