مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: ۱۰ طرح آبرسانی شهرستان شاهرود با اعتباری بالغ بر ۱۵۳میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال در هفته دولت بهره برداری شد.
کد خبر: ۹۹۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶ 31 August 2021

١۵٣ میلیارد ریال برای اجرای ۱۰ طرح آبرسانی شاهرود هزینه شد

 

به گزارش تابناک سمنان محمد طاهری افزود: در شهرستان شاهرود، حفر و تجهیز یک حلقه چاه در روستای مزج شهر بسطام به عمق ۲۵۰ متر و احداث خط انتقال آب و برق و تجهیز چاه، پمپاژ آب در شهرک گلها، طراحی و خرید دستگاه پمپ و موتور و اجرای خط انتقال جهت جلوگیری از افت فشار در این شهرک، اصلاح و بازسازی خطوط انتقال شامل تعویض، ایمن سازی به طول۶ کیلومتر، و نصب ۹۰۰ فقره انشعاب آب در شهرستان شاهرود انجام شد.

وی با بیان اینکه ۲۳۰ فقره انشعاب فاضلاب در شهر شاهرود ایجاد شد، اظهار داشت: تعویض ۲۶۰ فقره کنتور خراب در این شهرستان، اصلاح شبکه های آب به طول ۸۰۰ متر در شاهرود و ۴۰۰ متر در روستا ها، توسعه شبکه های آب به طول ۲۸۰۰ متر در شهر شاهرود و ۱۸۰۰ متر در روستاها، راه اندازی سامانه "تِله‌متری" خارتوران و ایجاد ۱۰ ایستگاه در محل تاسیسات شامل چاه و مخازن به منظور امکان پایش و راهبردی و کنترل از راه دور به طور مستمر مورد بهره برداری قرار گرفت.

طاهری ادامه داد : مهندسی مجدد چاه ها و تاسیسات منصوب از طریق افزایش قدرت برق و خرید تابلوی برق، الکتروپمپ، لوله آبده و اعزام جرثقیل و تعویض در بیش از ۲۰ چاه و ایستگاه پمپاژ نیز انجام شد. 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان تصریح کرد: کلنگ زنی سه طرح آبرسانی شامل حفر چاه عمیق در روستای خیج بخش بسطام به عمق ۲۵۰ متر و اجرای لوله جدار ۱۴ اینچ و عملیات آزمایش، حفر چاه عمیق در روستای راهنجان بخش مرکزی به عمق ۲۰۰ متر و اجرای لوله جدار ۱۴ اینچ، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع روستای قلعه نو خرقان به طول ۹۰۰ متر و استانداردسازی انشعابات  با اعتباری بالغ بر  ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هفته دولت عملیاتی شد. 

 امسال در هفته دولت ۵۹ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۷۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید همچنین عملیات اجرایی ۱۴ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال در شاهرود آغاز شد.

شهرستان شاهرود با بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت و ۵۴ هزار کیلومتر وسعت در شرق استان سمنان قرار دارد.   

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار