معاون استاندار سمنان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: طولانی و یا کوتاه بودن دوره مدیریت حائز اهمیت نیست، بلکه باید توجه کنیم که عمق دوران مدیریت افزایش پیدا کند تا بتوانیم خدمت قابل توجه و ارزشمندی را به مردم ارائه دهیم.
کد خبر: ۹۹۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ 11 September 2021
 


به گزارش تابناک سمنان خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در آیین ویدئو کنفرانسی معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان در جشنواره شهید رجایی استان سمنان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی به عنوان اُسوه و الگوی دولت مردمی در نظام جمهوری اسلامی، گفت:ایشان در عین دوران کوتاه نخست وزیری و ریاست جمهوری خود، اثرگذاری بسیار ماندگاری داشتند و باید به عنوان الگوی برتر در حوزه دولت مردمی برای همه مدیران جمهوری اسلامی مَد نظر و توجه قرار داشته باشند.
وی افزود: صداقت، مردمداری، بی ریا بودن، سادگی و بی آلایشی از ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار است که در زندگی شخصی و دوران نخست وزیری و ریاست جمهوری ایشان قابل مشاهده بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اذعان داشت: خرسندیم که مدیران استان ما همچنان در حال خدمت هستند و به مانند روز‌های اول در حال تلاش بوده و هیچکدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی ما در استان، به واسطه تغییر دولت و مدیریت ها، وقفه‌ای را در امور خدمتی خود ایجاد نکردند که این همان پیروی از را شهیدان رجایی و باهنر است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار