عوامل موثر بر ثبات قیمت بازار؛
تابناک سمنان: علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت:ایجاد شفافیت از طریق بکارگیری سامانه‌های الکترونیکی، یکی از عوامل موثر در ثبات قیمت در بازار و کوتاه شدن دست دلالان و سودجویان است.
کد خبر: ۹۹۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 12 September 2021

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بیان کرد: زنجیره تولید، از ساخت کالا تا مصرف کننده نهایی باید از طریق سامانه‌هایی همچون سامانه جامع تجارت رصد شود؛ در این صورت می‌توان شاهد کاهش بسیاری از معضلات قیمتی و قطع دست سودجویان و دلالان از بازار بود.

 

علیرضا شریفی نژاد تاکید کرد: در رابطه با بحث قیمت گوشت قرمز، بررسی‌های لازم در کمیته کارشناسی صورت گیرد؛ در خصوص تامین شکر نیز اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته و در حوزه ساماندهی کشتار مرغ و توزیع تخم‌مرغ نیز دستورات و مصوبات کشوری اجرایی و با خاطیان برخورد قانونی صورت گیرد.

 

شریفی نژاد همچنین افزود: لازم است تا با تشدید اقدامات و پیگیری‌های شبانه روزی و مستمر، شاهد ثبات در بازار بوده تا مشکلی در این حوزه نداشته باشیم و مردم احساس آرامش در این حوزه داشته باشند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرمانداران در بحث بازار عرضه مستقیم و روز میوه و تره بار و سایر اقلام مصرفی مورد نیاز شهروندان، به صورت جدی ورود کنند تا این مراکز در شهرستان‌ها در اسرع وقت راه اندازی شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار