خجسته پور خبرداد:
تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: راه اندازی و شروع فعالیت دو تشکل مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل و توسعه پایدار شاهوار در استان، تصویب شد.
کد خبر: ۹۹۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ 23 September 2021

راه اندازی دو تشکل مردمی برای حمایت از بازماندگان از تحصیل

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد :تشکیل مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل، بسیار اتفاقی مبارک و ارزشمند است و یکی از دغدغه‌های ما کودکان بازمانده از تحصیل است، مایلیم تا با اقدامات مناسب، این افراد به عرصه تحصیل بازگشته و از آسیب‌های بعدی که خود فرد، خانواده و جامعه به سبب ترک تحصیل این افراد دچار آن می‌شود، جلوگیری کنیم.


حبیب الله خجسته پور افزود : توصیه داریم تا در جمع اعضای حقوقی و یا حقیقی مجمع خیرین حامی بازماندگان از تحصیل، از نمایندگان اُرگان‌هایی همچون تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، فنی و حرفه‌ای و سایر دستگاه‌های مرتبط، برای ارتباط بهتر و دستیابی به نتیجه مطلوب‌تر حضور داشته باشند.


خجسته پور خاطرنشان کرد:سازمان مردم نهادی موفق است که به صورت دقیق و بسیار تخصصی بر یک موضوع مشخص فعالیت داشته باشد و همچنین توصیه داریم تا در خصوص فعالیت‌های تشکل توسعه پایدار شاهوار، اهداف و اقدامات هدفمند شده و به صورت تخصصی به اهداف مشخص شده بپردازند تا شاهد اقدامات موفق و تاثیرگذار باشیم.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار