معتادان استان سمنان کمتر از میانگن کشوری؛
استان سمنان: حبیب الله خجسته پور گفت: تاسیس یک مرکز اورژانسی ترک معتادان و اقامت کارتن خواب‌ها در مرکز استان در دست پیگیری است.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 16 October 2021

راه اندازی مرکز اورژانسی ترک اعتیاد در سمنان

 

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار سمنان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: برخی استان‌ها دارای معتادان متجاهر هستند و می‌توانند مجوز مراکز ماده ۱۶ نگهداری از معتادین متجاهر را صادر کنند، ولی با توجه به اینکه شمار معتادان استان سمنان از میانگین کشوری کمتر است، صرفا ۴ مرکز ماده ۱۵ در در زمینه بازپروری معتادان در استان سمنان فعالیت دارد.

حبیب الله خجسته پور اظهار داشت:یک مرکز اورژانسی ترک معتادان و اقامت کارتن خواب‌ها در مرکز استان تاسیس  خواهد شد و کمیته‌های مربوطه‌ی مبارزه با مواد مخدر، با اخذ مجوز‌های قانونی تاسیس این مرکز و استفاده از ظرفیت اماکن موقوفی و خیرین می‌توانند این مرکز را برای باز پروری معتادین متهاجر راه اندازی کنند.

خجسته پور افزود: نقشه راه مقابله با مواد مخدر استان تبیین خواهد شد و این نقشه راه مسیر اصلی اقدامات مبارزه با مواد مخدر است که شامل سیاست‌ها، برنامه‌ها و راهبرد‌های حوزه‌ی پیش گیری، درمان، مقابله، مشارکت‌ها مردمی و صیانت از حقوق بهبودیافتگان است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار