قرآن کلید سعادت جامعه؛
تابناک سمنان: سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: شورای فرهنگ عمومی، هسته اصلی و اساسی تصمیم گیری در حوزه امور فرهنگی استان است.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ 09 November 2021

هسته تصمیم گیری امور فرهنگی استان شورای فرهنگ عمومی است

 

استاندار سمنان بیان کرد: کلید سعادت جامعه را قرآن و آموزه‌ها دینی دانست و بهترین منبع مدیریتی ما قرآن و مفاهیم اسلام است که ما باید این مهم را سرلوحه کاری خود در تمام امور قرار دهیم تا به موفقیت دست یابیم.

سید محمدرضا هاشمی اظهار داشت: آموزه‌های دینی به همراه اقتصاد، تحکیم بخش خانواده است و خانواده‌ها باید به صورت توامان به آموزه‌های دینی و قرآنی و همچنین اقتصاد توجه داشته باشند چرا که این دو مهم مکمل یکدیگرند.

هاشمی ادامه داد: تشکل‌ها و موسسات قرآنی باید حمایت شوند و استان سمنان سرآمد تدین و تقوا در کشور است و ضرورت دارد در بحث آموزه‌های دینی و قرآن نیز پیشرو و پیشگام باشد.

استاندار سمنان گفت: نباید در این مسیر از فرصت فضای مجازی غافل شویم و در این رابطه ، امروز لازم است تا به صورت ویژه در حوزه ترویج آموزه‌های دینی کار انجام شود و در این مسیر از فضای گسترده مجازی برای نشر محتوا بهره گیری شود.

وی در خاتمه تاکید کرد: بهترین راه مبارزه با آسیب‌ها اجتماعی، پر رنگ کردن آموزه‌های دینی است و ما باید با یک اقدام عملیاتی در راستای توجه و تاکید به آموزه‌های دینی و قرآنی ورود کنیم تا این مهم در خانواده و دستگاه‌های اجرایی و تمام جامعه فراگیر شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار