استاندار و جمعی از اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان، بازدید‌های میدانی را برای رفع سریع مشکلات تولید در این استان از سرگرفتند.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ 08 November 2021
به گزارش تابناک سمنان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با موافقت اعضا، ۱۰ طرح صنعتی برای دریافت ۱۵۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ایجاد ۹۹ فرصت شغلی جدید و۷۵ طرح کشاورزی برای دریافت ۲۱ میلیارد و ۸۶ میلیون تومان تسهیلات و ایجاد ۱۲ فرصت شغلی جدید، به بانک‌های عامل استان معرفی شدند.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در این نشست هفتگی با بیان اینکه ستاد تسهیل استان در زمینه رونق اقتصادی و پرداخت تسهیلات ویژه واحد‌های صنعتی و کشاورزی عملکرد خوبی داشته تصریح کرد: استان سمنان جزء استان‌های برتر کشور در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید است.

علی تشنه دل، رئیس سازمان صمت استان سمنان هم گفت: امسال در بخش تسهیلات رونق تولید، در مجموع ۶۲۰ طرح به مبلغ ۴۲ هزار و ۴۹۴ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده است.

پیش از این نشست صبح امروز سید محمد رضا هاشمی و جمعی از مسئولین استانی از دو واحد صنعتی پل آپ قومس و نخ کرک بازدید کردند و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار