با حضور استاندار سمنان انجام شد:
ملاقات عمومی و چهره به چهره مردم استان با سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان، روز چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ در محل سالن غدیر استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ 10 November 2021
 
به گزارش تابناک سمنان ملاقات عمومی و چهره به چهره مردم از اقصی نقاط استان با سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان برگزار و به درخواست‌های آنان رسیدگی شد.
 
در این نشست، ۱۱ نفر از مردم از اقصی نقاط استان با حضور در محل سالن غدیر استانداری، طی دیدار چهره به چهره با سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان به بیان درخواست‌ها و مشکلات خود پرداختند.
 
در این ملاقات عمومی درخواست‌های مردم از شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار، دامغان و مهدیشهر با حضور برخی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی بررسی و دستور مستقیم سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان، به جهت رسیدگی صادر گردید.
 
عمده مباحث مطرح شده از سوی مردم در این ملاقات عمومی در حوزه‌های مسکن و معیشت، رسیدگی به مشکلات زمین‌های خارج از محدوده، تسهیلات، مباحث مدیریت شهری، مسکن مهر، مشکلات مرغداری ها، تغییر کاربری، حوزه جهاد کشاورزی، چاه آب، جبران خسارت آتش سوزی و توسعه گردشگری بود.
از ۱۱ مورد افراد مراجعه کننده در این ملاقات عمومی، ۲ نفر خانم و ۹ نفر از آقایان بودند.
 
دستورات لازم در خصوص رسیدگی به موارد مطرح شده در این ملاقات عمومی، توسط استاندار سمنان به دستگاه‌های اجرایی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، راه و شهرسازی، بانک صادرات، جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صادر شد.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار