برای ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی؛
استاندار سمنان گفت: در سفر رئیس جمهور به استان ۱۱ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات ویژه واحدهای صنعتی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ 09 November 2021
 
۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان سمنان اختصاص می‌یابد

 

به گزارش تابناک سمنان سید محمد رضا هاشمی صبح سه شنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان سمنان ۱۴۵ مصوبه برای بیش از ۲۵ دستگاه اجرایی تصویب شد، ابراز کرد: در این سفر چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در سفر هیئت دولت همچنین ۱۱ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات ویژه واحدهای صنعتی در نظر گرفته شده است، افزود: موانع موجود بر سر راه تولید و صادرات را باید هرچه سریع‌تر برطرف کنیم تا واحدهای تولیدی ما هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

استاندار سمنان در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه صادرات باید از مبدا استان سمنان به صورت ویژه پیگیری و تقویت شود، گفت: دسترسی شهرک صنعتی به ریل راه آهن، می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های موجود در حوزه صنعت و تولید را برطرف سازد.

هاشمی بیان کرد: مباحث گفتگوی دولت و بخش خصوصی باید به سمت اقدامات اجرایی سوق داده شود تا بتوانیم با مصوبات مطلوب و مناسب، کمک حال بخش خصوصی و تولیدات استان باشیم.

علی اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی سمنان نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه در حال حاضر در بحث واحدهای صنعتی استان، با مشکل آب روبرو هستیم، گفت: با فعال شدن تمامی واحدهای صنعتی که با مشکل آب در استان روبرو هستند، ۶۰۰ لیتر در ثانیه کمبود آب داریم همچنین علاوه بر گرانی‌ها، فرسودگی ناوگان حمل و نقل و همچنین افزایش کرایه از دیگر معضلات حوزه تولید است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار