در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید عنوان شد:
تابناک سمنان: سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: ۸۵ طرح صنعتی و کشاورزی استان از بانک‌های عامل، تسهیلات تولید می‌گیرند.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ 07 November 2021

 

استاندار سمنان گفت: با تصویب ستاد تسهیل استان، ۸۵ طرح صنعتی و کشاورزی از بانک‌های عامل استان تسهیلات رونق تولید دریافت خواهند کرد.

استاندار سمنان گفت: در این جلسه و با موافقت اعضا، بالغ بر ۱۷۴ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۸۵ طرح صنعتی و کشاورزی به منظور حفظ اشتغال فعلی و ایجاد ۱۱۱ فرصت شغلی جدید، توسط بانک‌های عامل استان پرداخت می‌شود.

سید محمدرضا هاشمی ادامه داد: ستاد تسهیل استان تاکنون به خوبی در بحث رونق اقتصادی و پرداخت تسهیلات ویژه واحد‌های صنعتی و کشاورزی ورود کرده و اقدامات در حال انجام است.

هاشمی با تاکید بر اینکه مصوبات به صورت دقیق برای اعضا کارگروه به جهت اجرایی شدن ارسال شود، خاطر نشان کرد: انشالله این روند در ادامه نیز به سرعت به پیش برود تا شاهد تحقق شعار سال و رونق اقتصاد، صنعت و تولید داخلی، باشیم.

وی تاکید کرد: ارتقاء اقتصاد، بهبود معیشت، ایجاد اشتغال و تقویت رفاه اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

استاندار سمنان با بیان اینکه استان سمنان جز استان‌های برتر کشور در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید است، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد و بانک‌های عامل، در بحث پرداخت تسهیلات رونق تولید و مشاغل خانگی، تسریع امور را در دستور کار خود قرار دهند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار