سید محمدرضا هاشمی:
تابناک سمنان: سید محمدرضاهاشمی استاندار سمنان گفت: احیاء واحد‌های راکد و نظارت بر بازار دو اولویت اقتصادی استان است و تنها ۵۶ واحد صنعتی با ۱۰۰ درصد ظرفیت مشغول به فعالیت هستند.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 10 November 2021

فقط ۵۶ واحد صنعتی با تمام ظرفیت مشغول به فعالیت هستند

 

استاندار سمنان در نشستی با حضور مسئولان صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه تنها ۵۶ واحد صنعتی استان با ۱۰۰ درصد ظرفیت مشغول به فعالیت است، تاکید کرد: احیا واحد‌های راکد و نظارت بر بازار، انتظار ما از سازمان صمت استان سمنان است.

استاندار سمنان با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها باید به دنبال امید بخشی، افزایش اعتماد و رضایتمندی مردم باشند، گفت: سازمان صنعت معدن و تجارت در بحث نظارت بر بازار، از وجود مردم و پتانسیل عمومی استفاده کند.

 

وی با بیان اینکه بحث بازار، یکی از مباحث بسیار مهم کشور است و لازم است کارشناسان سازمان صمت، نظارت خود را بر بازار تشدید کنند، گفت: یکی از مهمترین وظایف سازمان صنعت معدن در حال حاضر، نظارت بر حوزه بازار در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

علی تشنه دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه غرب استان، مرکز تمرکز صنایع استان بوده، اما نیروی انسانی بسیار کمی در اداره صمت شهرستان گرمسار در حال انجام وظیفه است، گفت: در برخی شهرستان‌های استان، این سازمان ساختار و چارت رسمی ندارد که این مسئله برای انجام مأموریت‌های این مجموعه مشکل آفرین است.

وی افزود: در گذشته در حوزه معدن شورای تعامل داشتیم که احیا مجدد این شورا می‌تواند تأثیر بسزایی در رضایتمندی مردم از این سازمان ایفا کند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار