استودیوی موتیو (Motive Studios) امشب از طریق یک استریم زنده به انتشار اطلاعات جدیدی از بازی مورد انتظار Dead Space Remake پرداخت و حتی بخش‌هایی محدود از گیم‌پلی آن را نیز به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۹۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹ 01 September 2021

 

به گزارش تابناک سمنان نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Dead Space از یک سیستم body damage کاملاً جدید بهره می‌برد. شما در این بازی می‌توانید گوشت دشمنان را از استخوان‌هایشان جدا کنید. با این کار، در واقع نوار سلامتی دشمنان را کاهش می‌دهید. نکته‌ی جالب این است که سلاح‌ها نیز دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند که آن‌ها را از یکدگیر متمایز می‌کنند.

برای مثال، اگرچه برخی از سلاح‌ها بهتر می‌توانند گوشت دشمنان را از بین ببرند، اما دسته‌‌ای دیگر بیشتر مناسب قطع کردن اندام مختلف هستند. همچنین توسعه‌دهندگان برای دشمنان مدل‌های جدیدی را طراحی کرده‌اند که به آسیب وارد شده واکنش نشان می‌دهند.

از طرف دیگر، سیستم حرکت در Zero-G نیز دچار تغییر شده است و بازی‌بازان به آزادی حرکت ۳۶۰ درجه و رانشگر‌های Dead Space 2 دسترسی خواهند داشت. موتیو قول داده است که بازی نهایی دارای محیط‌‌ها و مسیر‌های جدید نیز خواهد بود. همچنین خبر خوب دیگر هم این است که گانر رایت (Gunner Wright) بازگشته است تا دوباره صداگذاری Isaac Clarke را برعهده بگیرد.

طبق تصاویری که موتیو در حین استریم خود نشان داد، اگرچه طرح محیط‌های بازی اصلی قرار نیست تغییر کند، اما لازم به ذکر است که توسعه‌دهندگان جزئیات بسیار بیشتری را به این مکان‌ها اضافه خواهند کرد. همچنین موتیو با نشان دادن تصویر یک راه‌رو از بازی اصلی و همچنین نسخه‌ی بازسازی شده که هم‌اکنون در مرحله‌ی پیش تولید قرار دارد، بهبود قابل توجه بصری ساخته‌ی خود را به نمایش گذاشت.

این راه‌رو در نسخه‌ی بازسازی شده دارای اشیاء بیشتر، نورپردازی و سایه‌های ارتقا یافته و بافت‌های بهبود یافته است. همچنین مدل شخصیت Isaac Clarke نیز شامل جزئیات زیادی می‌شود.

بازی Dead Space Remake در تاریخی نامشخص برای کنسول‌های نسل نهم و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. طبق شایعات، بازی برای عرضه در پاییز ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده‌ است.

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار