کد خبر: ۹۹۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ 17 September 2021

 

به گزارش تابناک سمنان اخیرا گزارش‌های منتشر شده‌، به شکل غیرمستقیم، به خرید بزرگ بعدی مایکروسافت اشاره دارند. چیزی به صورت رسمی مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که خبری مهم در راه است.

این شایعات برای مدتی طولانی برقرار بودند، اما با ریتوییت یک پست قدیمی که به خرید بتسدا (Bethesda) اشاره داشت، باری دیگر قوت گرفتند. در توییت مذکور شاهد اشاره‌ی آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg)، مدیر بخش بازاریابی ایکس‌باکس، به تصویر یک پنکیک بودیم که با با ترسیم یک مربع روی آن، به خرید بتسدا اشاره‌ی زودهنگام داشت. نکته‌ی قابل توجه این است که تصویر دیگری به شکل ستاره وجود داشت که هنوز نمی‌دانیم به چه موضوعی اشاره دارد.

بسیاری از مخاطبین تصور می‌کنند که این ستاره به تیک-تو (Take-Two) و به خصوص راکستار (Rockstar) اشاره دارد، اما عده‌ای هم به استودیوی سوپرجاینت‌گیمز (Supergiant Games) مشکوک هستند، زیرا لوگوی آن‌ها نیز در خود ستاره‌ای دارد.

 

 

 

مدتی از پخش شدن این گمانه‌زنی‌ها گذشته است، اما اخیراََ تمامی منابع داخلی ایکس‌باکس رفتاری عجیب را از خود نشان داده‌اند که به نظر می‌رسد باید منتظر اتفاقی بزرگ باشیم.

 

مدیر بخش رسانه‌ی ایکس‌‌باکس که در مورد یک جلسه‌ی مهم صحبت می‌کند.

یک کانال یوتیوب به نام Skullzi نیز به صورت مستقیم‌تر به این موضوع اشاره کرده است که در ادامه اظهارات وی را می‌خوانید:

من یک سری شایعه‌ی دیوانه‌کننده در مورد یک خرید بزرگ دیگر از سوی مایکروسافت شنیده‌ام. من نمی‌خواهم در مورد جزئیات صحبت کنم و حتی مطمئن نیستم که حقیقت داشته باشد.

اگر نامی که شنیده‌ام صحیح باشد، پیش‌بینی می‌کنم که وکلا و اشخاص قانونی متعددی بر اساس قوانین مونوپولی و مشکلات پیرامون آن، در آینده بحث‌های متعددی داشته باشند.

منابع داخلی دیگری مانند نیک شپشال (Nick Shpeshal) در توییتر واکنش‌های “تعجب” (مانند تصویر بالا) از خود نشان داده‌اند. گویا مایکروسافت قصد دارد خبر مهمی را اعلام کند و ما هیچ ایده‌ای در این باره نداریم.

جالب است بدانید خبر خرید بتسدا (Bethesda) روز 21 سپتامبر سال گذشته منتشر شد. 3 روز دیگر “اعلام رسمی خرید بتسدا” یک ساله می‌شود، شاید در این روز یا روزهای منتهی به ماه اکتبر خبر مورد انتظار را بشنویم.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار