شرکت مایکروسافت (Microsoft) با انتشار تریلر جدیدی از تعدادی از قابلیت‌های ویندوز ۱۱ (Windows 11)، اعلام کرد که این سیستم بهترین سیستم عامل تاریخ برای گیمینگ خواهد بود.
کد خبر: ۹۹۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ 01 September 2021
Windows 11

 

به گزارش تابناک سمنان طبق گزارش مایکروسافت،‌ ویندوز ۱۱ در روز دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ به صورت رسمی منتشر خواهد شد. این سیستم عامل جدید، شامل طیف گسترده‌ای از پیشرفت‌های مختلف را به همراه تغییرات ظاهری جدید که واسط کاربری ویندوز را پیچیده‌تر و در عین حال مینیمالیستیک و ساده‌ گرایانه‌تر می‌کند، می‌شود.

به احتمال زیاد‌، بازی‌بازانی که از پلتفرم رایانه‌ی شخصی برای تجربه‌ی بازی‌ها استفاده می‌کنند به دنبال این هستند که بدانند ویندوز ۱۱ چه محتویات جدیدی را برای آنان در نظر گرفته است.

 

Windows 11

 

 

با وجود این‌که مایکروسافت قول اضافه شدن چندی از  قابلیت‌ها و پیشرفت‌های جدید را به ما می‌دهد، اما به نظر می‌رسد که قرار نیست شاهد تغییرات اساسی و خاصی در اپلیکیشن ایکس‌باکس و مایکروسافت استور (Microsoft Store) باشیم.

این موضوع برای عده‌ای از طرفداران ویندوز ناامید کننده بوده و علت این است که دو برنامه‌ی مذکور باگ‌ها و مشکلات زیادی را برای استفاده کنندگان به همراه داشته‌اند.

با این وجود، مایکروسافت با اعتماد به نفس کامل ادعا کرده است که ویندوز ۱۱ «بهترین ویندوز تاریخ برای گیمیگ» خواهد بود. طبق اطلاعاتی که در تریلر زیر مشاهده می‌شود، این کمپانی از قابلیت‌های جدیدی از جمله Direct Storage ،Auto HDR و ادغام کامل سرویس‌های ایکس‌باکس گیم‌پس و ایکس‌کلاود (xCloud) پرده برداری کرد.

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار