UFL، نام یک بازی فوتبال جدید است که چیره شدن بر بازی‌های صاحب نام این ژانر یعنی FIFA و eFootball، هدف اصلی آن به شمار می‌رود. این بازی که کاملا رایگان است، برای همه‌ی کنسول‌های بزرگ عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ 26 August 2021

به گزارش تابناک سمنان در جریان افتتاحیه‌ی رویداد Gamescom 2021، با خبر شدیم شبیه‌ساز فوتبالی UFL، در نقش یک لیگ آنلاین فوتبال ظاهر خواهد شد که در آن بازی‌بازان قادر به ساختن باشگاه و تشکیل تیم خود از میان 5000 بازیکن فوتبال مختلف خواهند بود که لایسنس همه‌ی آن‌ها دریافت شده است. پس از جمع کردن یک تیم، بازی‌بازان می‌توانند به رقابت با سایر افراد در سراسر جهان بپردازند و با به کار گرفتن مهارت‌های خود، برای رسیدن به جایگاه‌های برتر لیگ تلاش کنند.

توسعه‌دهنده‌ی این بازی جدید، استودیوی جدیدی به نام استرایکرز (Strikerz Inc) است. این استودیو حالا 5 سالی می‌شود که بر روی ساخت بازی UFL کار می‌کند، یعنی از سال 2016. تاکید این بازی که با شعار “بازی عادلانه” معرفی شده است، بر مهارت بازی‌بازان خواهد بود و نه عناصری که هرکه را بیش‌تر هزینه کند پیروز خواهند کرد. توسعه‌ی بازی UFL بر روی موتور آنریل انجین انجام شده است و تاریخ عرضه‌ی آن نیز به زودی اعلام خواهد شد.

مدیر عامل استودیوی استرایکرز، یوجین نشیلف (Eugene Nashilov)، در بیانه‌ای انگیزه‌های این استودیو را بدین شرح بیان می‌کند:

ما طرفداران فوتبال و گیمرهایی پرشور هستیم. ما سال‌ها بازی‌های ویدئویی فوتبالی را بازی می‌کرده‌ایم و دقیقا می‌دانیم مردم دوست دارند چه چیزی را در یک شبیه‌ساز فوتبال نظاره‌گر باشند.

ما قصد داریم بازی‌های ویدئویی فوتبال را مجددا از پایه و اساس خلق کرده و یک تجربه‌ی تحول آفرین، هیجان‌انگیز و عادلانه را به بازی‌بازان سراسر جهان ارائه دهیم. ما برای اشتراک گذاری (جزئیات) بیشتر در رابطه با بازی بسیار هیجان داریم.

گفتنی است رده‌بندی بازیکنان فوتبال در داخل بازی UFL، با مشارکت گروه تجزیه و تحلیل فعال در حوزه‌ی ورزش موسوم به InStat انجام خواهد شد و همچنین مجوزهای آن‌ها نیز از سوی اتحادیه FIFPRO صادر می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی UFL را که شب گذشته و در جریان افتتاحیه‌ی رویداد Gamescom نمایش داده شد، به صورت آنلاین مشاهده کنید.

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار