استودیوی سازنده‌ی بازی Call of Duty Mobile امروز در تازه‌ترین خبر خود اعلام کرد که به زودی سلاح‌های جدیدی راهی این عنوان خواهد شد. همچنین اطلاعاتی در مورد این سلاح‌ها نیز عرضه شده است.
کد خبر: ۹۹۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ 14 September 2021

 

به گزارش تابناک سمنان همان طور که در جریان هستید، بازی Call of Duty: Vanguard تا چند وقت دیگر به دست بازی‌بازان خواهد رسید. افراد می‌توانند به محتویاتی مربوط به جنگ جهانی دوم دسترسی داشته باشند و لذت ببرند. این بازی بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و برخی از کنسول‌ها منتشر خواهد شد. البته به نظر می‌رسد که محتویات جنگ جهانی دوم صرفا برای این نسخه نخواهد بود. در واقع سازندگان تلاش دارند تا چنین محتویاتی را برای دیگر نسخه‌های این سری نیز در نظر بگیرند.

یکی از این نسخه‌ها را باید Call of Duty Mobile به حساب آورد. امروز پیامی در حساب رسمی توییتر این بازی در دسترس قرار گرفت. بازی‌بازان با این پیام آگاه شدند که به زودی می‌توانند سلاح‌هایی مرتبط با جنگ جهانی دوم را در این اثر تجربه نمایند. این سلاح‌ها در قالب یک به‌روزرسانی به دست افراد خواهد رسید. البته شرکت اکتیویژن (Activision) فعلا صحبتی در مورد تاریخ دقیق عرضه‌ی این به‌روزرسانی نداشته است و باید منتظر اخبار پیش رو از سوی این تیم باشیم.

اتفاقا این استودیو اعلام کرده است که تا روزهای آینده، جزئیات بیشتری را در مورد سلاح‌ها منتشر خواهد کرد. حتی ممکن است که برخی از این سلتح‌ها با سلاح‌های موجود در نسخه‌ی جدید ذکر شده یکسان باشند. اگر این چنین باشد، بازی‌بازان می‌توانند تجربه‌ای متفاوت را در Call of Duty Mobile به ارمغان آورده و ساعت‌ها لذت ببرند.

البته این برای نخستین بار نیست که سلاح‌هایی به بازی Call of Duty Mobile اضافه می‌گردد. در گذشته هم این اتفاق بارها رخ داده بود. چندی پیش آگاه شدیم که بخش تازه‌ای به این بازی خواهد آمد که خبر آن را می‌توانید از این نشانی مشاهده کنید. بازی Call of Duty Mobile در حال حاضر بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل تجربه است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار