جف گراب (Jeff Grubb)، خبرنگار مشهور صنعت بازی‌های ویدئویی، که قبلا در مورد Alan Wake Remastered گزارش داده بود، معتقد است که این بازسازی اولین گام رمدی (Remedy) به سوی ساخت دنباله‌ای برای این فرنچایز است.
کد خبر: ۹۹۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 12 September 2021

 

به گزارش تابناک سمنان همان‌طور که می‌دانید چندی پیش کارگردان استودیوی رمدی در پستی رسمی، از بازی Alan Wake Remastered رونمایی کرد. البته این خبر غیر منتظره نبود و پیش از آن برخی خرده‌فروشی‌ها وجود آن را فاش کرده بودند. حالا برخی از اینسایدرها ادعا دارند که  Alan Wake Remastered اولین قدم برای توسعه‌ی دنباله‌ای کامل است. چنان که جف گراب در این باره گفت:

رمدی در حال برنامه ریزی برای ساخت دنباله‌‌ی Alan Wake است. این چیزیست که من قبلاً نیز در مورد آن صحبت کرده‌ام، آن‌ها با اپیک گیمز (Epic Games) روی تولید Alan Wake 2 کار می‌کنند، یا حداقل در مراحل برنامه ریزی آن هستند. بنابراین آیا این موضوع به چیزی ملموس و واقعی تبدیل می‌شود؟ امیدوارم. من فکر نمی‌کنم که ساخت دنباله‌ی این بازی از دستور کار آن‌ها خارج شود.

در حال حاضر قرارداد رمدی با اپیک گیمز کاملاً پنهان نگه داشته می‌شود، اما نظرات گراب با شایعات اخیر Alan Wake 2 مطابقت دارد. با این حال، گراب خاطرنشان کرد که رمدی هم‌اکنون با پروژه‌های متعددی از جمله یک اسپین آف و حتی یک دنباله برای بازی Control مشغول است. بنابراین هیچ کس نمی‌داند که ما دقیقا چه زمانی شاهد عرضه‌ی Alan Wake 2 خواهیم بود. گراب ادامه داد:

آن‌ها فوق العاده مشغول هستند، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که این دنباله چه زمانی به واقعیت می‌پیوندد. اما در واقع Alan Wake Remastered آن‌ها را به فکر بازگرداندن این فرنچایز مهم و به یاد ماندنیشان انداخته است.

طبق اعلام رمدی، بازی Alan Wake Remastered، روز سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ (۵ اکتبر ۲۰۲۱) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس و همچنین رایانه‌های شخصی (از طریق فروشگاه اپیک گیمز) در دسترس قرار خواهد گرفت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار