بخش کمپین تک‌نفره‌ی Gran Turismo 7 سعی دارد به‌ صورت متمرکز، روح بازی‌های قدیمی را احیا کند؛ اما تنها در صورتی که به اینترنت متصل باشید.
کد خبر: ۹۹۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ 12 September 2021

 

به گزارش تابناک سمنان همان‌طور که در بلاگ پلی استیشن ذکر شد، علاوه بر حالات GT Café mode و Livery Editor، برای تجربه‌ی بخش تک‌نفره‌ی Gran Turismo 7 نیز نیازمند اتصال اینترنتی خواهید بود. گمان می‌رود در صورتی که کنسول شما آنلاین نباشد، بسیاری از امکانات این بازی را از دست بدهید.

البته از آنجایی که Gran Turismo Sport نیز نیازمند اتصال اینترنتی بود، این خبر چندان غافلگیرکننده به نظر نمی‌رسد؛ هرچند که آن بازی از پایه به عنوان یک بازی آنلاین عرضه شده بود.

پاره‌ای از طرفداران در تعجب‌اند که چرا نمی‌توانند بدون اتصال اینترنتی از کمپین تک‌نفره لذت ببرند؛ به‌خصوص اگر کمپین به صورت جدا از بخش‌های چند‌نفره عمل کند. با وجود اینکه در این زمانه بسیاری از افراد کنسول‌شان را به اینترنت متصل می‌کنند، این نیازمندی‌ چیزی است که طرفداران به ندرت از آن استقبال می‌کنند. بنابراین، گمان می‌رود که پولیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) مجبور شود که تا قبل از انتشار این بازی در ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۰ (۴ مارس ۲۰۲۲) جزئیات بیشتری را شرح دهد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار