کد خبر: ۹۸۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ 29 August 2021

 

به گزارش تابناک سمنان بر اساس صحبت‌های اخیر نورمن ریدس، بازیگر شخصیت اصلی عنوان Death Stranding، ادامه‌ی این بازی رخ خواهد داد. شایعه‌های زیادی پیرامون پروژه‌ی بعدی هیدئو کوجیما، کارگردان Death Stranding، در سطح فضای مجازی منتشر شده است. برخی منابع متذکر شده‌اند که وی یک بازی انحصاری ایکس باکس را کارگردانی می‌کند و عده‌ای می‌گویند بازیابی .P.T در راه است و ما در آینده شاهد Silent Hill خواهیم بود. حالا آقای نورمن ریدس که یک همکار و دوست نزدیک کوجیما است، به در دست ساخت بودن ادامه‌ی Death Stranding اشاره دارد.

ریدس در گفت و گویی با خبرنگاران گفت:

من فکر می‌کنم که ما Death Stranding دوم را انجام می‌دهیم.

وی پس از این بیانیه متذکر شد که کوجیما و پلی استیشن در مرحله‌ی مذاکره قرار دارند.

باید این موضوع را به شما یادآوری کنیم که ممکن است ریدس به نسخه‌ی کارگردان (Director’s Cut) اشاره داشته باشد، اما از طرفی این نسخه در ماه آینده عرضه خواهد شد و نیازی به مذاکره میان استودیوی کوجیما پروداکشنز و پلی استیشن وجود ندارد. بعید به نظر می‌رسد که وی نسخه‌ی Director’s Cut را با بازی دوم اشتباه گرفته باشد، اما این موضوع را باید به عنوان یک احتمال در نظر داشت.

تا به این لحظه پلی استیشن، کوجیما یا ریدس بیانیه‌ی جدیدی را منتشر نکرده‌اند، اما به محض انتشار اطلاعات بیشتر، این پست به‌روز می‌شود و جزئیات بیشتر را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

Death Stranding Director’s Cut در تاریخ 2 مهر 1400 (24 سپتامبر 2021) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 5 در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه‌ی استاندارد Death Stranding نیز در حال حاضر برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول پلی‌استیشن 4 قابل تهیه است.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا از ساخته شدن ادامه‌ی بازی Death Stranding خوشحال خواهید شد و یا این که ترجیح می‌دهید بازی دیگری توسعه یابد؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار