استاندار سمنان:
استاندار سمنان گفت: بالاترین پدافند غیرعامل، همانگونه که مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند، حفاظت از اعتماد مردم است که باید با کار و تلاش شبانه روزی در حوزه اجتماعی آن را حراست کرده و افزایش دهیم.
کد خبر: ۱۰۰۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱ 31 October 2021

حفاظت از اعتماد مردم، بالاترین پدافند غیرعامل است

 

استاندار سمنان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، ضمن تبریک گفت:کار‌های زیرساختی و زیربنایی توسط پدافند غیرعامل صورت می‌گیرد و در حوزه استان سمنان، در خصوص این مهم اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: وظیفه ذاتی پدافند غیرعامل، حفاطت از جان مردم و حوزه سایبری کشور است و حفاطت از تاسیسات و تجهیزات زیرساختی داخل استان، از حوزه‌های بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید دقت ویژه در خصوص حفاظت و حراست از آن در برابر تهدیدات داشته باشیم.

 

سیدمحمدرضا هاشمی ادامه داد: علی رغم پهناوری و وسعت استان سمنان، استان از یک امنیت پایدار برخوردار است که پدافند غیرعامل در تحقق این مهم و حفظ و حراست از آن نقش بسزایی دارد.

هاشمی ابراز کرد: اگر ضمن فرآهم نمودن زیرساخت‌ها در روستاها، خلق ثروت نیز صورت گرفته و ارائه خدمات پیش بینی شود، در آن صورت است که مهاجرت از روستا‌ها اتفاق نیوفتاده و با سکونت روستاییان در روستاها، امنیت پایدار نیز محقق می‌شود.

وی همچنین افزود: اقدام غیرمسلحانه در برابر تهدیدات، توجه به حوزه‌های زیست محیطی، کشاورزی، صنعتی، زیرساختی و آب، همواره توسط پدافند غیرعامل در دستور کار قرار داشته باشد.

استاندار سمنان در خاتمه گفت: پدافند غیرعامل باید تهدیدات را بررسی و واکاوی نموده و با پیش بینی و ورود به موقع، فرصت سودجویی به افراد منفعت طلب و دشمنان نظام را ندهد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار