هاشمی:
تابناک سمنان: سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: در استان سمنان، مدیر پروازی نخواهیم داشت و از نیروی انسانی توانمند شهرستان میامی در امور اجرایی و مدیریتی استان و شهرستان استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 30 October 2021

استان سمنان بدون مدیر پروازی !

 

استاندار سمنان در سفر به شهرستان میامی و در دیدار با جمعی از نمازگزاران مسجد جامع این شهر با اشاره به اینکه میامی قطب کشاورزی و تامین کننده بخش عظیمی از گندم مورد نیاز استان است، گفت: میامی، شهرستان جدید التاسیسی است و لذا همه باید نگاهی جدید و مناسب به این شهر داشته و با تشکیل یک کارگروه، شاهد پیشرفت و عمران و آبادانی بیشتر این شهر باشیم.


وی بیان کرد : در کنار مردم بودن و فاصله نگرفتن از اقشار مختلف مردم بهترین افتخار برای هر مدیر است و دغدغه من، دغدغه مردم استان سمنان از شرق تا غرب این استان پهناور است.

 

سیدمحمدرضا هاشمی تاکید کرد: تکمیل و تجهیز بیمارستان میامی یک ضرورت اساسی برای شهرستان میامی می‌باشد و همچنین بایدمحور‌های مواصلاتی میامی به استان‌های هم‌جوار باید هر چه سریع‌تر به فرجام رسیده و بهره برداری گردد.


هاشمی با تاکیر بر لزوم داشتن خروجی و نتیجه در مصوبات سفر‌های استانی گفت: مسائل شهرستان میامی اولویت بندی و مدیریت خواهد شد.


استاندار سمنان اشاره کرد: امروز بالاترین افتخار برای مردم استان سمنان این است که در مسیر زائران علی ابن موسی الرضا (ع) می‌باشیم و در این رابطه ستاد خدمات زائر در استان سمنان تشکیل خواهد شد.


وی همچنین در ادامه اشاره کرد:در دیدار چند روز گذشته با دکتر ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی، مجوز تخصیص اعتبار بمنظور انتقال آب به مزارع کشاورزی از طریق لوله اخذ شده است.


هاشمی در خاتمه افزود: ما مدیر پروازی در استان سمنان نخواهیم داشت و از نیروی انسانی توانمند شهرستان میامی در امور اجرایی و مدیریتی استان و شهرستان استفاده خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار