در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود عنوان شد:
استاندار سمنان گفت: خوشبختانه در استان سمنان کوچکترین دغدغه‌ی امنیتی نداریم و در حال حاضر تامین، توزیع و مصرف، سه مولفه‌ی بسیار مهم در مقوله‌ی آب بعنوان مهمترین دغدغه و دل نگرانی در استان است.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 30 October 2021
 
 
به گزارش تابناک سمنان سید محمد رضا هاشمی در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود برگزار شد با قدردانی از حضور حجت الاسلام امینی، امام جمعه شاهرود و خانی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه شهرستان به واسطه‌ی همراهی و حضور در این جلسه گفت: امروز ترس و هراس دشمنان، پشتیبانی و حمایت مردم از نعمت ولایت است، پس باید متواضعانه در خدمت مردم بود و برای رفع مشکلات آنان تلاش کرد.
استاندار با اشاره به اینکه مردم به راستی، ارباب هستند و ما رعیت می‌باشیم، گفت: ما مکلف هستیم که به حرف مردم گوش داده و در مقابل آنان فروتن باشیم.
وی اضافه کرد باید به گونه‌ای رفتار کنیم که مردم به راحتی با مسئولان استان صحبت نمایند.
استاندار از مدیران استان خواست بصورت شبانه روزی در سطح استان حضور داشته و به مناطق مختلف استان سرکشی نمایند.
هاشمی با اشاره به کمبود آب در سطح استان گفت: برای تقویت بخش کشاورزی باید در جهت توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای و طرح‌های آبیاری نوین و نیز پوشش انهار، تلاش‌کنیم.
وی اضافه کرد: باید تلاش و کوشش کرد تا فرصت‌های گردشگری استان را معرفی نماییم.
استاندار با تاکید بر اینکه بی تردید باید واحد‌های صنعتی و تولیدی استان را تقویت کنیم، اظهار داشت: خوشبختانه در استان سمنان کوچکترین دغدغه‌ی امنیتی نداریم و در حال حاضر تامین، توزیع و مصرف، سه مولفه‌ی بسیار مهم در مقوله‌ی آب بعنوان مهمترین دغدغه و دل نگرانی در استان است.
استاندار با اشاره به اینکه مکمل فرهنگ، معنویت و اخلاق، مقوله‌ی مهم اشتغال است یادآور شد: باید پروژه‌های عمرانی استان را در صورت امکان و وجود توانمندی، به پیمانکاران بومی استان واگذار نماییم.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار