در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان عنوان شد:
استاندار سمنان گفت: بازدید از واحد‌های تولیدی استان بسیار تاثیرگذار است و اگر تنها گره مشکلی از یکی واحد‌های تولیدی و یا یک کارگر در خلال این مهم باز شود، بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۱۰۰۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳ 31 October 2021
 
 
 
به گزارش تابناک سمنان سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز یکشنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۰ در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، ضمن اشاره به حضور در واحد‌های تولیدی و صنعتی استان و بازدید‌ها و جلسات در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: این اقدامات در راستای گره گشایی از صنعت و تولید انجام می‌شود، واحد‌های تولیدی و صنعتی و کارگران، باید احساس کنند که استاندار و مسئولان استان سمنان، حامی صنعت، تولید، صاحبان سرمایه و جامعه کارگری است.
وی افزود: در حوزه بانک‌ها و مدیران، تا جایی که امکان دارد و در حد توان ماست، باید تلاش نموده و گره از مشکلات واحد‌های تولیدی، صنعتی و مردم باز کنیم.
هاشمی تاکید کرد: وجود دولت، مجلس و قوه قضاییه انقلابی، امروز فرصتی طلایی است تا بتوانیم با کار جهادی و انقلابی و شبانه روزی، در راستای حل مشکلات موجود و تحقق توسعه استان گام برداریم.
وی ادامه داد: در مسیر حمایت و تقویت صنعت در استان و رفع مشکلات موجود، علاوه بر تلاش بیشتر و ویژه بانک‌های عامل، باید از ظرفیت و پتانسیل فرمانداران و مدیران حوزه شهرستان‌ها و کارگروه‌های شهرستانی تسهیل و رفع موانع تولید استفاده کنیم تا بتوانیم در بحث تسهیلات رونق تولید نیز در کشور پیشرو باشیم.
استاندار سمنان اظهار داشت: مدیران، موارد و مباحث تحت مدیریت خود را در استان بررسی و رسیدگی کنند و اجازه ندهند تا این مباحث به مراجع بالاتر انتقال داده شود.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار