شورای شهر با تلاش پاسخ اعتماد مردم را بدهد؛
تابناک سمنان: سیدمحمدرضا هاشمی بیان کرد: آزاد سازی کاروانسرا و تعیین وضعیت پیاده راه خیابان امام خمینی (ره) شهر سمنان در سریع‌ترین زمان مدیریت شود.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸ 29 October 2021

آزادسازی کاروانسرا و پیاده راه امام خمینی (ره) در سریع ترین زمان مدیریت شود

 

 

استاندار سمنان اظهار داشت: آزادسازی کاروانسرا و تعیین وضعیت پیاده راه خیابان امام خمینی (ره) یک مطالبه مردمی است و باید با جدیت تا حصول نتیجه دنبال شود و شورای شهر به معنای واقعی، پارلمان محلی هر شهر است و اعضای شورا‌های اسلامی باید قدرشناس مردم بوده و با تلاش شبانه روزی پاسخ اعتماد مردم را بدهند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداران و اعضای شورا‌های اسلامی در جلسات و مصوبات خود، توجه به معماری اسلامی - ایرانی، سیما و منظر شهری، نظافت و پاکیزگی شهر‌ها و همچنین بهره مندی از توان جوانان و بانوان و نیز افزایش اعتماد عمومی را مدنظر قرار دهند.

سیدمحمدرضا هاشمی ادامه داد: اگر مردم به شهرداری و شورای اسلامی شهر، اعتماد داشته باشند، بی تردید در بحث اجرای طرح‌های شهری نیز مشارکت خواهند کرد و همچنین اعتقاد ما بر این است که منابع درآمدی شهرداری‌ها باید به گونه‌ای باشد که خودگردان باشند و در همین زمینه نشاط اجتماعی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، انتظار مردم از شهرداری هاست.

هاشمی همچنین افزود: مسئولان به پرونده‌های مربوط به کمیسیون ماده پنج و کمیسیون ماده ۱۰۰ در سراسر استان به روز کنند و هیچ پرونده‌ای معطل نماند. و امید است همه با روحیه جهادی بتوانیم برای اعتلای استان سمنان و توسعه همه جانبه آن گام برداریم.

استاندار سمنان اظهار داشت: استان سمنان دارای ظرفیت‌های مختلف مانند نیروی انسانی توانمند و منابع سرشار خدادادی است که این استان را از بسیاری استان‌های دیگر متمایز می‌سازد و امروز رمز موفقیت ما، وحدت است.

وی یادآور شد: اگر مسئولان استانی و شهرستانی وحدت داشته و با اتحاد و همدلی امور استان را به انجام برسانند، بی شک این امر موجب خوشحالی مردم و ناراحتی دشمنان خواهد شد.

هاشمی اضافه کرد: از هیچ کمکی برای مساعدت به شهرداری‌های استان سمنان و شورا‌های اسلامی دریغ نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: آب و معیشت مردم اصلی‌ترین دغدغه در استان سمنان است و باید مورد توجه باشد.

استاندار سمنان در پایان انتصاب سید علی مرتضی نژاد بعنوان شهردار سمنان تبریک گفت و برای ایشان ضمن آرزوی موفقیت، توصیه کرد علاوه بر اجرای امور شهر، توجه به امور معیشتی پاکبانان و رفع مشکلات آن‌ها فراموش نشود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار