نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:
نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با تاکید بر اینکه سد فینسک پشتوانه کارشناسی دارد و هیچ حقی از مردم مازندران تضییع نمی‌شود، گفت: تأمین آب شرب مردم نباید با مانع روبرو شود.
کد خبر: ۹۹۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ 22 September 2021
 
سد فینسک پشتوانه کارشناسی دارد/انحراف برخی افراد از مسیر انقلاب

 

به گزارش تابناک سمنان عباس گلرو  با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای توسعه مرکز استان سمنان در زمینه‌های مختلف می‌بایست تقویت شود، ابراز کرد: یکی از این ظرفیت‌ها فرودگاه و مرز هوایی است که می‌تواند به توسعه به خصوص در زمینه تجاری کمک شایانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه مرز هوایی فرودگاه سمنان در مرحله نهایی است، افزود: در کنار این موضوع روز گذشته با معاون وزیر راه و شهرسازی درباره پروژه‌های ناتمام از جمله جاده سمنان-فیروزکوه گفتگو کردیم و قرار است ظرف یک ماه آینده ۱۱ کیلومتر از مسیر به بهره‌برداری برسد.

عضو خانه ملت با بیان اینکه تلاش می‌کنیم به جاده سمنان-دیان-معلمان در سال ۱۴۰۱ اعتبار مطلوبی اختصاص پیدا کند، ابراز کرد: یکی از تأکیدات ما در حوزه انتخابیه مقوله ارتقای راه‌ها و استانداردهای لازم است.

گلرو با بیان اینکه اخیراً حاشیه‌سازی‌هایی در خصوص سد فینسک صورت گرفت، تاکید کرد: این سد، پشتوانه کارشناسی دارد و هیچ حقی را از مردم مازندران تضییع نمی‌کند لذا تأمین آب شرب مردم نباید با مانع روبرو شود.

وی گفت: منابع آبی سمنان بسیار محدود و کیفیت آب شرب مردم پایین است لذا طرح سد فینسک ردیف اعتباری دارد و کارشناسان وزارت نیرو می‌گویند آسیبی به محیط‌زیست نمی‌زند.

نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از مسئولانِ استان‌های همجوار مردم ساکن در محدوده اجرای طرح را تحریک می‌کنند، لذا از کسانی که به این اقدام مبادرت می‌ورزند، می‌خواهم از تکرارِ تحریک مردم پرهیز و همچنین از مسئولان امنیتی می‌خواهیم از تکرار این دست تحریکات جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه امکانات دستگاه‌های دولتی، متعلق به مردم است و بسیاری از دستگاه‌های دولتی در مناطق تفریحی و زیارتی، امکانات دارند و در حالی که مردم از امکانات مطلوب بهره اندکی دارند، برخی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها این امکانات را در بهترین نقاط در اختیار گرفته‌اند، گفت: اگر رسالت اساسی بنیادهای تاسیس‌شده در زمان انقلاب، اجرا شود، بسیاری از مشکلات مردم حل می‌شود.

گلرو با بیان اینکه رانت، از هر جناحی که باشد، ضد اهداف انقلاب است و برخی گمان می‌کنند که در مسیر انقلاب حرکت می‌کنند اما در واقع، از مسیر انقلاب منحرف شده‌اند، گفت: متأسفانه مواردی داشته‌ایم که مدیران ارشد بستگان خود را در دستگاه‌ها و مناصب به‌کارگیری کرده‌اند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار