ظهور و بروز اراده ملی؛
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار مجلس هرگز تعطیل نیست ابراز داشت: تغییر دولت عزم مجلس را در پیشبرد اهداف جدی‌تر و تدارک برنامه‌های جدید را قوی‌تر می‌کند.
کد خبر: ۹۷۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 18 June 2021

 

نماینده مجلس: انتخاب دولت جدید عزم مجلس را در اهدافش جدی‌تر می‌کند

 

 

به گزارش تابناک سمنان عباس گلرو روز جمعه در صف رای شعبه مسجد المهدی(عج) سمنان در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی و کشور در سالی که گذشت وضعیت خاصی داشتند و تلاش شد آنچه دغدغه مردم است حل شود و طرح های خوبی تصویب شد و اکنون در آستانه تحول هستیم.

وی افزود: امید است مردم دولتی فسادستیز و با درک قوی از مشکلات کشور انتخاب کنند، رئیس جمهوری که بداند حل مشکلات از درون کشور آغاز می‌شود و البته نگاهی به روابط خارجی و توسعه روابط با خارج از کشور به ویژه همسایگان را در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، دیپلماسی اقتصادی را لازمه توسعه اقتصاد کشور دانست و گفت: روابط خارجی و تعاملات درون کشور مکمل هم هستند و درکنار هم موجبات توسعه کشور را فراهم می‌کنند.

گلرو ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی طرح های خوبی در دستور کار دارد که با روی کار آمدن دولت جدید این رویکرد متوقف نمی‌شود و حتی با همکاری مشترک بهتری که با دولت آینده وجود خواهد داشت، طرح‌های جدید یا ناتمامِ دولت فعلی به ویژه در حوزه مسکن، اشتغال و احیای واحدهای تولیدی، بهتر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات امروز در ابعاد مختلف تاثیر مثبت دارد گفت: مشارکت بالای مردم، پشتوانه و اقتدار رئیس جمهور آینده در داخل و خارج از کشور است و مردم نیز با مشارکت حداکثری و انتخاب خوب و درست می‌توانند مشکلاتشان را حل کنند.

در استان سمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تعداد ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر واجد شرایط رای دادن وجود دارد که از این تعداد ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن هستند.

۷۷۹ شعبه اخذ رای در استان سمنان برای انتخابات ٢٨ خرداد پیش‌بینی شده که شامل ۴٨٢ شعبه در شهرها و ٢٩۶ شعبه در روستاها می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار