نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیاردی برای احداث سد فینسک با هدف ارتقای آبرسانی به سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ 28 August 2021
 


به گزارش تابناک سمنان عباس گلرو نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی درباره نیاز‌های تامین آب برای سرمایه گذاری، ارتقای اقتصادی و شرب همچنین کمک به تولید، بیان داشت: پیرو مکاتبات صورت گرفته با رئیس‌جمهور و پیگیری‌های مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان سمنان، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای پروژه احداث سد فینسک تخصیص داده شد.

وی با بیان اینکه آب یکی از مهمترین مسائل مرتبط با اقتصاد سمنان است، گفت: اعتبار این پروژه در سال جاری از ۱۰ میلیاردِ پیشنهادی دولت به ۸۶ میلیارد تومان افزایش یافته بود و خوشبختانه توانستیم شاهد ارتقای اعتبارات باشیم.

این عضو خانه ملت همچنین از دیدار با وزیر جدید میراث فرهنگی خبر داد و گفت: گسترش مناسبات حوزه اقتصاد گردشگری پایه این دیدار بوده است.

گلرو بیان کرد: ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت گردشگری کویر، چشمه‌های آبگرم، جاذبه‌های گردشگری در مهدی‌شهر و شهمیرزاد، بوم گردی در روستا‌ها از جمله روستای بیابانک در سرخه از جمله محور‌های گفتگو با وزیر جدید میراث فرهنگی برای توسعه گردشگری بوده است.

وی افزود: ضرورت طراحی شبکه زنجیره تامین، تولید و توزیع محصولات دامی و ایجاد صنایع تبدیلی و نیز ایجاد بستر‌های رونق گردشگری عشایری از دیگر مسائلی است که دولت جدید در سمنان، سرخه و به خصوص مهدی‌شهر می‌بایست به آن توجه داشته باشد.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار