مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۳۰ عنوان برنامه شامل رونمایی از کتاب و طرح پاییزه کتاب، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی توسط این اداره کل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ 15 November 2021
 
 
به گزارش تابناک سمنان فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به مناسبت آغاز «هفته کتاب و کتابخوانی» گفت: برنامه «چراغ راه» با حضور مولفان و تقدیر تعدادی از اصحاب فرهنگ استان سمنان، رونمایی از کتابی شاخص با موضوع خاطرات یکی از مادران شهدا به همراه تقدیر از این مادر شهید از جمله برنامه‌های شاخص این هفته در استان سمنان است.

او افزود: همچنین آغاز طرح پاییزه کتاب به مدت ۱۰ روز با ۳۰ درصد تخفیف در کتاب‌فروشی‌های منتخب، برگزاری نشست حافظ‌خوانی در فرهنگسرای کومش و انتشار پنجمین فراخوان دوسالانه کتاب از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی استان سمنان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در پنجمین دوسالانه کتاب، مولفان می‌توانند کتاب‌هایی که در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ در عنوان مختلف نوشته‌اند را به دبیرخانه ارسال کنند و یکی از این آثار به عنوان کتاب سال انتخاب می‌شود.

او افزود: تمام کتاب‌های نوشته شده توسط نویسندگان سمنانی یا چاپ شده در این استان قابلیت شرکت داده شدن در این دوسالانه را دارند و موضوع‌های نماز، آسیب‌های اجتماعی و سردار سلیمانی بخش ویژه این دوسالانه است.

جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی به میزبانی استان سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی (آهوان) امسال به میزبانی سمنان، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

فلاح ابراز داشت: این جشنواره با هدف تولید محتوا پیرامون سبک زندگی ایرانی اسلامی به ویژه بر مبنای سیره امام رضا (ع) و تبدیل سمنان به یکی از پایگاه‌های تولید محتوای دینی کشور برگزار می‌شود.

او افزود: این جشنواره در بخش‌های گوناگون و با جوایز ارزنده و نفیس برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: پنج شب شعر ارادت، سه فیلم کوتاه، پنج نشست تخصصی و پژوهشی رضوی و سه اردوی عکاسی رضوی پیرامون این جشنواره برگزار می‌شود.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار