به دلیل شرایط قرمز کرونایی؛
تابناک سمنان: فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: آیین تجلیل از خبرنگاران استان به مناسبت ۱۷ مرداد، با قرمزشدن شرایط کرونایی شهرستان‌ها، به صورت وبیناری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ 01 August 2021
ناگفته‌های صریح ۶ خبرنگار از مصائب خبرنگاری - ایسنا
 
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: قرمز شدن شرایط کرونایی و تداوم آن مانع از برگزاری آیین روز خبرنگار به صورت حضوری است.

وی با بیان اینکه در این برنامه قرار است از نقطه نظرات خبرنگاران، پیشکسوتان و مدیران تشکل‌های رسانه‌ای استان سمنان به صورت وبیناری استفاده شود اظهار داشت: برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که از هر شهرستان یک خبرنگار به نمایندگی از سایر خبرنگاران آن شهرستان به صورت وبیناری دیدگاه‌ها و نظرات خبرنگاران را بیان کند.

فرشید فلاح تصریح کرد: شرایط کرونایی در کشور و استان سمنان رو به وخامت گذاشته و شهرستان مهدیشهر نیز که به رنگ نارنجی بود قرمز شد و این مساله، امکان برگزاری آیین گرامیداشت روز خبرنگار به صورت حضوری را از دست اندرکاران سلب کرده است.

فلاح گفت: زمان برگزاری این مراسم پس از انجام هماهنگی‌های لازم با استانداری و مسوولان استان سمنان اعلام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به حضور نمایندگان خانه مطبوعات، انجمن خبرنگاران و مسوول بسیج رسانه در این نشست، این حضور و همفکری را نشانه وفاق و همدلی جامعه رسانه‌ای استان سمنان دانست و با تاکید بر ضرورت رسیدن به فهرست واحد خبرنگاران گفت: برای تنظیم این فهرست کمیته‌ای پنج نفره تشکل و در این خصوص اقدام کند.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار