فرشید فلاح خبرداد؛
تابناک سمنان: فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: دورهمی خبرنگاران استان به مناسبت روز خبرنگار روز سوم شهریور ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴ 09 August 2021

فرشید فلاح لاله‌زاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان شد | سمنان

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: این دورهمی قرار بود هفدهم مرداد برگزار شود که به دلیل قرمزشدن شرایط کرونایی، برگزاری آن به زمان دیگری موکول شد.

فرشید فلاح  بیان کرد: خبرنگاران استان سمنان در شرایط خاص کنونی با مجاهدت و تلاش فراوان وظیفه خطیر آگاهی‌رسانی و اطلاع‌رسانی به مردم را به دوش دارند که باید از این تلاش‌ها تقدیر و تشکر کرد.

فلاح با اشاره به در پیش بودن ایام محرم از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای خواست تا در امر اطلاع رسانی با توجه به شرایط خاص کرونایی بر ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های مرتبط با برگزاری عزاداری‌ها را تبلیغ و ترویج کنند.

وی از مسوولان خانه مطبوعات خواست تا در تداوم برگزاری دوره‌های آموزشی اقدامات لازم را انجام دهند تا این دوره‌ها که در گذشته هر پنج روز برگزار می‌شد برای خبرنگاران استان سمنان ادامه یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه تعداد شمار کثیری از خبرنگاران استان سمنان در روز‌های اخیر تحت پوشش واکسیناسیون کرونا قرار گرفتند گفت: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و نیز استانداری سمنان آمادگی داریم خبرنگارانی که خارج از فهرست قرار داشتند و واکیسناسیون آن‌ها انجام نشد، با ارائه فهرست آن‌ها توسط مدیران نشریات معرفی کنیم.

فلاح در این نشست همچنین سه دکه تحت اختیار این اداره را برای راه اندازی به خانه مطبوعات استان سپرد و از مسوولان خانه مطبوعات خواست تا با پیگیری و هماهنگی با شهرداری این دکه‌ها را با هدف ارائه نشریات و کتاب راه اندازی کنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار