فرماندار شاهرود:
فرماندار شاهرود بابیان اینکه اصحاب رسانه باید منافع مردم را به‌حق مطرح کنند، گفت: خبرنگاران می‌بایست با همفکری سرعت حرکت قطار توسعه شهرستان را شدت بخشند.
کد خبر: ۹۸۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ 10 August 2021
 
 

به گزارش تابناک سمنان  ابوطالب جلالی فرماندار شاهرود ضمن بیان اینکه افراد در هر مسئولیت قبل از نشستن در جایگاه حقوقی باید برابر کارکرد خود به‌عنوان شخصیت حقیقی نقش‌پذیر باشند، ابراز داشت: جدای از بحث خبرنگار بودن می‌بایست مقید به مأموریتی باشیم که به ما سپرده‌شده است که دراین‌بین شناخت پیرامونی به‌عنوان سنگ بنا در اولویت قرار دارد.

وی بابیان اینکه در مرحله شناخت پیرامونی درک درست شرایط یک مسئول یا تصمیم‌گیرنده از منافع مردم حائز اهمیت است، افزود: شهرستان در ریل توسعه قرار دارد و باید شتاب پیدا کند که رسیدن به این مهم تنها با تعامل و همفکری شما اصحاب رسانه به‌عنوان رابطان بین مردم و مسئول امکان‌پذیر خواهد بود.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه کیفیت خدمات باید برای مردم ملموس باشد در ادامه توضیح داد: با توجه به اینکه مردم به مسئولان دسترسی ندارند در فضای ایجادشده خبرنگاران می‌توانند هم قضاوت کننده خدمات باشند و از سویی حرف مردم را به گوش بالادستی‌ها برسانند.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار