دبیر هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان سمنان:
دبیر هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان سمنان گفت: اولویت‌های روابط عمومی‌ها به خصوص در بحث «آموزش» توسط هیئت رئیسه شورا تدوین و اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۶۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶ 20 May 2021

«آموزش»اولویت برنامه‌ریزی برای روابط عمومی‌های استان سمنان است

 

به گزارش تابناک سمنان  قاسم شریفی صبح پنج شنبه با بیان اینکه رویکرد جدید و دقیق در هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با نگاه بر این موضوع بوده است و برنامه‌هایی ویژه گرامیداشت هفته روابط عمومی نیز تهیه و تدوین شده است، تاکید کرد: با آسیب شناسی دقیق، ایرادات، کمبودها و نواقص، شناسایی شده و ضمن با تعامل با مدیران برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولویت‌ها و برنامه‌هایی بویژه در بحث آموزش توسط هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تدوین شده و در طول سال اجرا خواهد شد، افزود: در این مسیر کمیته‌های ذیل این شورا، در راستای جلب مشارکت عمومی همکاران در عرصه روابط عمومی، تشکیل خواهد شد.

فرشید فلاح لاله زاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیر شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان نیز در این نشست گفت: سرفصل مشترک روابط عمومی و بخش‌های اطلاع رسانی، نمونه بارز جمله دانایی و توانایی است لذا مروز سرمایه گذاری اصلی در کشور توسط بخش خصوصی و مردم صورت می‌گیرد، لذا در این مسیر بخش روابط عمومی باید توانمندی و ظرفیت‌های جامعه را بهتر به مخاطبان معرفی کند.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید توجه بیشتر به روابط عمومی را به عنوان یک بخش و ابزار مدیریتی و یکی از شاخص‌های عملکرد مدیر در دستگاه، مَد نظر قرار دهند، افزود: در شرایطی که امروز سیاه نمایی‌های سازمان یافته را در سطح جامعه از سوی معاندین نظام و دولت شاهدیم، روابط عمومی‌ها باید تلاش و کوشش بیشتری را برای اطلاع رسانی صحیح، دقیق و شفاف در دستور کار قرار دهند.

رئیس دبیرخانه هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان سمنان نیز در سخنانی با بیان اینکه تجلیل از خانواده مرحوم حسن طاهری، پیشکسوت فقید عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی استان به انگیزه پاسداشت پیشکسوتان و طلایه‌داران روابط عمومی از جمله برنامه‌های هفته روابط عمومی است، گفت: برنامه‌های مختلف و متعددی برای گرامیداشت هرچه بهتر روز ارتباطات و روابط عمومی و هفته منتسب به این روز در دستگاه‌های اجرایی استان، در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الله یحیایی با بیان اینکه به مناسبت این هفته، جلسه‌ای مشترک با حضور مسئولان روابط عمومی‌های استان و اصحاب رسانه به صورت وبیناری برگزار خواهد شد، تاکید کرد: دیدار هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان با آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، برای اولین بار در سال جاری و در هفته روابط عمومی و ارتباطات انجام شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار