مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۱۰ کتابفروشی این استان در طرح «پاییزه کتاب ۱۴۰۰» با تخفیف ۱۵ و ۲۰ درصدی مشارکت دارند.
کد خبر: ۱۰۱۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲ 18 November 2021

 

«پاییزه کتاب ۱۴۰۰» با ۲۰ درصد تخفیف به ۱۰ کتابفروشی استان سمنان رسید

 

به گزارش تابناک سمنان  فرشید فلاح روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ از شنبه بیست و نهم آبان همزمان با سراسر کشور در استان سمنان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه طرح پاییزه کتاب همزمان با بیست و نهمین دوره کتاب برگزار می شود اظهار داشت: میزان یارانه خرید برای کتاب های تالیفی در این طرح ۲۰ درصد و برای کتابهای ترجمه ۱۵ درصد است.

وی، مدت اجرای پاییزه کتاب را پنج روز و از بیست و نهم آبان تا سوم آذر ۱۴۰۰ بیان کرد و ادامه داد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر سه میلیون ریال و سقف یارانه خرید برای هر خریدار ۶۰۰ هزار ریال است.

فلاح افزود: در سمنان کتابفروشی‌های خلاق، سوشیانس، ارسطو، پاتوق کتاب، شهر کتاب، اشراق، و خانه کتاب بامداد، در شاهرود سرزمین کتاب و کتابکده، و در دامغان مجموعه فرهنگی دانشجو، کتابفروشی های مشارکت کننده در طرح پائیزه  کتاب ۱۴۰۰ در استان سمنان هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه طرح های فصلی کتاب فرصتی مغتنم برای دوستداران کتاب و فرهنگ مطالعه در تامین کتاب های مورد نیاز است، از مردم استان سمنان خواست تا از این فرصت استفاده کنند و کتاب مورد نیاز در موضوعات مختلف را با مراجعه به کتابفروشی های منتخب خریداری کنند.

در این طرح کتابهای عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول می شوند و کتابهای آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتابهایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند مشمول طرح نمی شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار