هاشمی خبرداد؛
تابناک سمنان: سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: افزایش ظرفیت تولید واحد‌های صنعتی و رفع مشکلات واحد‌های راکد و غیرفعال برای بازگشت به چرخه تولید در دستور کار قرار دارد. تابناک سمنان: سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: افزایش ظرفیت تولید واحد‌های صنعتی و رفع مشکلات واحد‌های راکد و غیرفعال برای بازگشت به چرخه تولید در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۰۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ 20 October 2021

با رفع دغدغه‌های مردم شورا‌های اسلامی می‌توانند اعتمادسازی کنند

 

استاندار سمنان بیان کرد: پشتیبانی و رفع موانع تولید از تاکیدات مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال است که وظیفه همه عمل به این دستور است.

وی ادامه داد: ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها در نواحی و شهرک‌های صنعتی را امری مهم است و تعدادی از واحد‌های صنعتی شهرستان دامغان که مشکل کمبود برق داشتند و تعدادی از سرمایه‌گذاران نیز در انتظار رفع این مشکل هستند که در همین راستا پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی در حال ایجاد است و تا دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.

سیدمحمدرضا هاشمی همچنین افزود: واحد‌های صنعتی استان سمنان به صورت ویژه در حال رصد است تا بتوان با رفع مشکلات، افزایش ظرفیت تولید و جذب نیروی کار آن‌ها را فراهم کرد تا با تقویت زیرساخت ها، واحد‌های راکد و غیرفعال به چرخه تولید بازگردند.

هاشمی در خاتمه گفت: راه دسترسی به شهرک صنعتی یکی دیگر از مطالبات سرمایه‌گذاران در دامغان بود که با ایجاد این راه موافقت شد و در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 




 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار