نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان به منظور خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان تبیین شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 22 October 2021

امام جمعه سمنان: دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین شود

 

به گزارش تابناک سمنان حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلی این شهر ابراز داشت: فضای مجازی در کنار فرصت‌ها، تیغ دولبه‌ای است که دشمنان برای تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند و باید آحاد جامعه هوشیار باشند و با اقناع افکار عمومی دشمن را در رسیدن به افکار شوم ناکام بگذارند.
مطیعی با اشاره به این که افزایش قیمت نان معیشت مردم را دشوار کرده است اظهار داشت: افزایش هزینه پخت، موجب افزایش قیمت نان شده است ولی اکنون ضرورت دارد نظارت بر کیفیت پخت نان به صورت مستمر انجام شود.
وی اضافه کرد: در یک بازه زمانی تمام استان‌ها افزایش قیمت نان را در اواخر سال گذشته و ابتدای امسال داشتند ولی استاندار سابق سمنان افزایش قیمت را اجرا نکرد و ناچار این افزایش در ابتدای کار استاندار جدید اجرا شد.
مطیعی تصریح کرد: مسوولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان و در سطح وزارتخانه برای درخشش ورزشکاران استان در بخش همگانی و قهرمانی طی یک دوره بلند مدت برنامه تعریف کنند.
وی تاکید کرد: ورزش همگانی نقشی مهم در تامین سلامت جسمی و روحی جامعه دارد و باید فرهنگ ورزش کردن در جامعه با کمک رسانه ترویج یاید.
امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: تقوا و پرهیزکاری لازمه سعادت در زندگی است و توصیه می‌شود نمازگزاران همواره تقوا پیشه‌ کنند تا عاقبت به خیر شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار