آیین  یادبود شهدای حوادث اخیر افغانستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سید محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان در مهمانشهر افاغنه سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴ 19 October 2021

یادبود شهدای افغانستان در مهمانشهر مهاجرین سمنان

 

به گزارش تابناک سمنان سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در مراسم یادبود شهدای نماز کشور افغانستان در محل مهمانشهر مهاجرین سمنان، ضمن تسلیت فاجعه کشتار مسلمانان و شیعیان نمازگزار افغانستانی که توسط گروه تروریستی داعش در مسجدی در کشور افغانستان اتفاق افتاد، گفت: همان طور که‌ مقام معظم ‌رهبری نیز فرمودند، این‌ها نقشه و دسیسه شوم‌ آمریکاست که ‌متاسفانه توسط دست نشانده های آن در منطقه اتفاق می‌افتد.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند که ‌این ‌اتفاقات باعث تفرقه افکنی و جدایی بین ‌مسلمانان نخواهد شد و امروز مسلمانان ‌با وحدت،‌ انسجام و صمیمیت، مسیر پیش رو را به سمت قله های موفقیت طی خواهند کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: نقشه اصلی دشمن، ایجاد شکاف در بین‌ مسلمانان است که ‌ما باید بسیار هوشیار باشیم و با هوشیاری، اتحاد و انسجام، به همه دشمنان اسلام اعلام کنیم‌ که شهادت، باعث افزایش انگیزه و روحیه ‌ما خواهد بود و در راه‌ مقابله با آمریکا کوتاه‌ نمی‌آییم.

استاندار سمنان در پایان اظهار کرد: ما ۱۳ آبان، روز مبارزه با اسکتبار جهانی را در پیش داریم که قطعا در این روز تمامی مسلمانان با حیله ها و دسیسه های آمریکا مقابله خواهند کرد..

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار