نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان درباره مهمترین اولویت‌های سفر رئیس جمهور به استان گفت: همه استان از شاهرود تا گرمسار با مشکل جدی آب روبرو هستند و این موضوع اولویت ما محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱ 04 November 2021

تمام نقاط استان سمنان با مشکل جدی آب روبرو است

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی  با بیان اینکه مسئله آب موضوع مهم استان سمنان در سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان است، بیان کرد: همه نقاط استان سمنان از مشکل جدی آب رنج می‌برند و امیدواریم که سفر هیئت دولت بتواند در زمینه آب برکات خوبی را داشته باشد.

بسیاری تماس‌های مکرر مردم برای جلسه عمومی و دیدار عمومی نیز وجود دارد اما به دلیل مقوله کرونا و ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی این موقعیت فراهم نیست که رئیس جمهور در بین مردم حاضر شود.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مردمی بود و سفرهای مکرر استانی ویژگی رئیس جمهور است، بیان داشت: ویژگی مردان مخلص و خدمت‌گزاران این است که شب و روز نمی‌شناختند و آسایش خودشان را برای خدمتگزاری به مردم در نظر نمی‌گیرند.

مطیعی گفت: امیدواریم که با توجه به هشت سفر گذشته رئیس جمهور به استان‌های دیگر و کارشناسی قبل و بعد از سفر که شاهد بوده‌ایم، در استان سمنان نیز اتفاقات مبارکی در پس سفر رئیس جمهور رخ دهد تا گره گشایی از کار مردم را شاهد باشیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار