استاندار سمنان؛
تابناک سمنان: سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: امروز بحث حفظ و حراست از سلامت مردم و همچنین مقابله با ویروس کرونا، اولویت اصلی نظام‌جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۰۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷ 16 October 2021

اولویت نظام ؛ سلامت مردم و مقابله با کرونا است

 

 

استاندار سمنان بیان کرد : همه ما به عنوان مسئولین و همچنین مردم عزیز، مکلف هستیم پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی را به منظور مقابله با ویروس منحوس کرونا، رعایت کنیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های ۱۹ ماهه اصحاب رسانه که در بحث اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در حوزه مقابله با ویروس کرونا تلاش کردند، تصریح کرد: بحث فضاسازی شهری و همچنین اقناع سازی مردم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تزریق واکسن و همچنین توجه به فاصله گذاری اجتماعی، امری ضروری است که نیاز است تا اصحاب رسانه در این خصوص همچنان اهتمام ورزیده تا انشالله یک استان پایلوت در بحث مقابله با ویروس کرونا در کشور باشیم.


سیدمحمدرضا هاشمی با اعلام اینکه دو شهرستان میامی و آرادان در وضعیت رنگ بندی آبی کرونا قرار دارند، از تلاش‌های دست اندرکاران حوزه شهرستان آرادان به دلیل تبدیل شدن از وضعیت زرد به آبی تقدیر نمود و گفت: از تلاش‌های کادر پزشکی و درمانی استان در دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود تقدیر و تشکر دارم، انشالله با تلاش ویژه‌تر شاهد تبدیل وضعیت رنگ بندی زرد شهرستان‌های سرخه و مهدیشهر به آبی و رنگ بندی نارنجی شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار به زرد و سپس آبی باشیم.


هاشمی در ادامه خاطر نشان کرد: در ۴۸ ساعت گذشته خوشبختانه فوتی با تست مثبت کرونا در استان نداشتیم که انشالله ورودی به بیمارستان‌ها و آی سی یو‌ها نیز با دوری از ساده انگاری و با رعایت پروتکل‌ها و همراهی و همکاری مردم، کاهش یابد.
استاندار سمنان در خصوص روند انجام واکسیناسیون در سطح استان تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد جمعیت هدف دانشگاه علوم پزشکی سمنان و ۷۴ درصد جمعیت هدف دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، دُز اول واکسن را دریافت کردند که از این لحاظ در وضعیت مطلوبی قرار داریم.


استاندار سمنان ادامه داد: همچنین ۳۵ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان و ۳۱ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی شاهرود، دُز دوم واکسن را دریافت کردند که نیاز است ابتدا از مردم عزیز استان به واسطه استقبال از تزریق واکسن و سپس از دست اندرکاران این حوزه تقدیر و تشکر داشته باشم.
وی  در پایان با اشاره به نزدیکی به ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، مراسمات این روز با رعایت پروتکل‌ها و در فضای باز و محوطه برگزار خواهد شد که مصوبه آن توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در قالب دستورالعمل ابلاغ می‌شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار