در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان عنوان شد:
استاندار سمنان گفت: شان و جایگاه شورای فرهنگ عمومی استان به واسطه حضور نماینده، ولی فقیه در استان، بسیار والا و مهم است.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ 19 October 2021
 

به گزارش تابناک سمنان سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ضمن تاکید بر جایگاه والای شورای فرهنگ عمومی استان، گفت: با وفاق، صمیمت و توکل به خداوند متعال و استفاده از ظرفیت فرهنگی دینی و معنوی استان، در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی تلاش خواهیم نمود.
وی افزود:امروز بازسازی اعتماد مردم به عنوان بالاترین سرمایه اجتماعی، امری بسیار ضروری است که در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار دارد.
هاشمی با تاکید بر همراهی و همکاری مستمر و مطلوب مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با شورای فرهنگ عمومی، تصریح کرد: لازم است تا اولویت کار در حوزه شهرستان ها، همکاری فرمانداران با ائمه جمعه و ارتقاء فرهنگ عمومی باشد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: مولفه‌های حاکم بودن آموزه‌های دینی، قرآنی، فرهنگی و معنوی در خانواده و تامین اشتغال، در تحکیم بنیاد خانواده بسیار تاثیر گذار است.
استاندار سمنان در پایان گفت: علاوه بر تحکیم آموزه‌های دینی در خانواده ها، باید دغدغه اشتغال و معیشت خانواده‌ها نیز رفع شود تا تحقق این دو مولفه در یک راستا و توامان با هم، به ارتقاء فرهنگ عمومی و تحکیم بنیاد خانواده بیانجامد.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار