دبیر ستاد اربعین استان سمنان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و مسائل بهداشتی امکان اعزام عمومی زائران اربعین استان وجود ندارد.
کد خبر: ۹۹۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ 11 September 2021


به گزارش تابناک سمنان حسن اسلامی راد دبیر ستاد اربعین استان سمنان با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا امکان اعزام عمومی زائران به مراسم عزاداری اربعین حسینی در عراق وجود ندارد، تاکید کرد: موکب‌های اربعین در استان سمنان برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه در موکب‌ها نیز پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شوند، افزود: سعی داریم تا با لحاظ مسائل بهداشتی موضوع اربعین و استفاده معنوی مردم را نیز داشته باشیم.

دبیر ستاد اربعین استان سمنان با بیان اینکه ۳۰ هزار نفر در مجمع سهمیه اربعینی است که کشور عراق به ایران اسلامی داده است، گفت: این سهمیه برای خادمان موکب‌ها است و بین استان‌ها تقسیم شده است.

اسلامی راد با بیان اینکه سهمیه استان سمنان در موکب‌ها مشخص خواهد شد، گفت: شرط اعزام عوامل اجرایی مواکب اربعین، تزریق واکسن کرونا و انجام تست کرونا ۷۲ ساعت قبل از اعزام است که متعاقباً کیفیت آن اطلاع رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرط برپایی موکب‌های اربعین است، بیان کرد: امیدواریم در این ایام در سطح استان موکب‌هایی را برپا کنیم تا در اربعین حسینی عزاداران از آن استفاده کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار