رئیس کمیته امنیتی ستاد مبارزه با کرونا استان سمنان:
رئیس کمیته امنیتی ستاد مبارزه با کرونا استان سمنان بابیان اینکه در ۱۸ نقطه استان طرح بازرسی و محدودیت ترددی ایجاد شد، گفت: ۱۲ هزار و ۱۳۶ خودرو طی این محدودیت‌ها به مبدأ بازگشتند.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 30 October 2021

۱۲۱۳۶ خودرو در استان سمنان طی محدودیت کرونایی به مبدأ بازگشتند

به گزارش تابناک سمنان حسن اسلامی راد ظهر شنبه در جلسه هم‌زمان ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در ۱۸ نقطه استان طرح بازرسی و محدودیت‌های ترددی ایجاد و توسط نیروهای راهور و انتظامی اقدامات لازم صورت گرفت، گفت: طی مدت همه‌گیری ویروس کرونا تا به امروز، در بحث اجرای محدودیت‌ها، ۳۲ هزار و ۶۰۳ خودرو تذکر لسانی دریافت کردند و ۱۲ هزار و ۱۳۶ خودرو نیز به مبدأ عودت داده شدند.

وی افزود: تا به امروز بیش از سه هزار و ۹۸۹ نفر از عوامل راهور و بیش از سه هزار و ۴۵ نفر از عوامل انتظامی در ایستگاه‌های ایست بازرسی کرونا مورداستفاده قرار گرفتند.

 

انجام ۹ هزار بازرسی صنوف

 

رئیس کمیته امنیتی ستاد مبارزه با کرونا استان سمنان بابیان اینکه تاکنون ۹ هزار و ۴۷۵ بازدید از صنوف تاکنون انجام‌شده است، ابراز داشت: طی این بازه زمانی چهار هزار و ۲۳۹ تذکر دریافت کرده و یک هزار و ۱۱۹ صورت‌جلسه تکمیل و ۱۲۴ صنف پلمپ شده است.

اسلامی راد بابیان اینکه در مورد اماکن و اصناف نیز بازرسی و نظارت و تذکرات لازم صورت گرفته است، تصریح کرد: تاکنون ۳۷۵ پلمپ اماکن متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام‌شده است که این نظارت و بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد.

وی بابیان اینکه طرح شهید سلیمانی توسط ۲۵۶ پایگاه و پنج هزار نفر بسیجی تاکنون اجرایی شد، افزود: ۱۶۵ تیم مراقبتی، ۴۲۵ تیم حمایتی، ۲۱۰ تیم نظارتی و ۲۰۳ تیم رصد در خصوص طرح شهید سلیمانی تشکیل شد و به انجام اقدامات در حوزه این طرح مشغول شدند.

 

کمک ۳۶۳ میلیارد تومانی در رزمایش موسات

 

رئیس کمیته امنیتی ستاد مبارزه با کرونا استان سمنان بابیان اینکه ۱۵۲ هزار و ۴۵۸ نفر در شش مرکز واکسیناسیون که توسط سپاه و بسیج راه‌اندازی شد تا به امروز واکسن کرونا دریافت کردند، ابراز داشت: تعداد ۲۴۱ هزار و ۳۰۸ تست pcr در قالب طرح شهید سلیمانی در استان تاکنون صورت گرفته که ۴۶ هزار و ۷۴ مورد مثبت بوده است.

اسلامی راد ضمن بیان اینکه ۲۴۰ تخت بستری، در نقاهتگاه‌های استان تعبیه‌شده است، در ادامه تصریح کرد: طی سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰، ۱۷۷ بیمار سرپایی و ۳۰۳ بیمار به‌صورت بستری از این ظرفیت استفاده کردند

وی بابیان اینکه ۸۴ مصوبه در کمیته امنیتی انتظامی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا به‌صورت ۱۰۰ درصدی اجراشده است، افزود: در بحث رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه نیز تا امروز ۳۶۳ میلیارد تومان کمک توسط مردم استان جمع‌آوری‌شده است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار