در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، چهار شهرستان استان سمنان از وضعیت قرمز تیره و قرمز به نارنجی تغییر رنگ دادند.
کد خبر: ۹۹۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 11 September 2021
 


به گزارش تابناک سمنان بر اساس رنگ‌بندی جدید سامانه ماسک وزارت بهداشت، گرمسار و سمنان از وضعیت قرمز به نارنجی و شهرستان‌های آرادان و مهدیشهر از وضعیت قرمز تیره به نارنجی تغییر رنگ دادند.

بر این اساس اکنون در استان سمنان شهرستان شاهرود در وضعیت قرمز، شهرستان‌های سمنان، دامغان، آرادان، مهدیشهر و گرمسار در وضعیت نارنجی، و شهرستان‌های میامی و سرخه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

در شبانه روز گذشته، کرونا جان سه نفر دیگر را در استان سمنان گرفت و بر این اساس از ابتدای شیوع این ویروس تا ظهرجمعه تعداد جان‌باختگان مبتلا به این ویروس در استان به یک هزار و ۳۶۳ نفر رسید.

کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان در آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۱۶۸ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۶۱ هزار و ۵۴۹ نفر رسید.

از مجموع افرادی که در شبانه روز گذشته تست کرونای آن‌ها مثبت اعلام شد، ۵۲ نفر به جمع بستریان کرونایی استان سمنان اضافه شدند.
در این مدت ۶۰ نفر بیمار کرونایی با کسب بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان سمنان ترخیص شدند و هم اکنون جمع کل افراد کرونایی بستری استان سمنان ۵۲۲ نفر است.
 
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار