بیش از ۲۱۰ هزار دز تزریق شد؛
تابناک سمنان: نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: بیش از ۲۱۰ هزار دز واکسن به شهروندان ۶ شهرستان زیرمجموعه این دانشگاه تزریق شد.
کد خبر: ۹۹۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ 12 September 2021

تزریق ترکیبی واکسن‌های کرونا در ایران تائید شد - تجارت‌نیوز

 

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بیان کرد: تاکنون حدود ۱۲۵ هزار نفر از مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دز اول واکسن کرونا دریافت کردند.

وی با اشاره به رکورد تزریق ۷۵۰۰ دز واکسن در روز این دانشگاه گفت:با توجه به توان و نیروی انسانی دانشگاه، همکاری سپاه و بسیج و همچنین محموله‌ای که دریافت شد، امید است در این هفته به رکورد تزریق ۱۰ هزار دز واکسن در روز برسیم.

نوید دانایی به ورود محموله جدید واکسن با مقدار و حجم بالا اشاره کرد و ادامه داد :سرعت تزریق واکسن در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزایش یافته است و علاوه بر واکسیناسیون گروه‌های سنی متولد ۱۳۵۵ و قبل از آن، گروه‌های پرخطر طبق روند سابق و همچنین دانشجویان نیز از امروز واکسینه می‌شوند.

دانایی تصریح کرد: برکت، آسترازنکا و سینوفارم واکسن‌های موجود در مراکز واکسیناسیون کووید۱۹ در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هستند و شهروندان استان سمنان حتما ضمن ثبت نام در سامانه سلامت به نشانی اینترنتی salamat.gov.ir به شکل منظم و طبق نوبت درج شده به مراکز واکسیناسیون کووید۱۹ مراجعه کنند و در زمان مراجعه به مرکز کارت ملی همراه داشته باشند.

وی افزود: تمام افراد حتی کسانی که واکسینه شدند باید رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و اگرچه تزریق واکسن شدت بیماری را کم کرده و زنجیزه انتقال را قطع می‌کند، ولی این به آن معنا نیست که افرادی که تزریق واکسن داشتند، به کرونا مبتلا نخواهند شد پس همه مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار