معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: زمین واگذار شده به ستاد اربعین استان سمنان در ایلام با پیگیری مستمر باهدف اجرای طرح عمرانی، در وهله اول دیوار کشی و در اختیار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴ 21 April 2021
 
به گزارش تابناک سمنان منوچهر فخری روز چهارشنبه در جلسه بررسی اجرای طرح عمرانی در زمین واگذار شده در استان ایلام به ستاد اربعین استان سمنان در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان افزود: جلساتی از این دست از بُعد معنوی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان ارشد استان دارای اهمیت است و تمام تلاش خود را برای فعالیت‌های اعتقادی و مذهبی و رفع مشکلات عمرانی در اماکن مقدس و متبرکه به کار خواهیم گرفت.
وی خاطر نشان کرد: قطعه زمینی در استان ایلام به ستاد اربعین استان سمنان واگذار شده که برای تعیین و تکلیف و حصارکشی آن باید هرچه سریع‌تر اقدام شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: ظرفیت موکب‌ها برای استقرار در این مکان باهدف خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی مدنظر قرار گیرد.
فخری گفت: از ظرفیت‌های دولتی و خیّران برای انجام طرح عمرانی در این قطعه زمین واگذار شده در استان ایلام به ستاد اربعین استان سمنان استفاده می‌شود.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار